Законопроектом пропонується врегулювати окремі питання, пов’язані із застосуванням електронної інформації у зверненнях громадян, регламентувати порядок надання інформації державними органами та органами місцевого та регіонального самоврядування у електронному форматі та поширенням її через телекомунікаційні мережі загального користування. Передбачено також врегулювати питання електронного документообігу без використання електронного підпису, визначити статус електронної інформації у видавничій справі та встановити правовий захист діяльності електронних засобів масової інформації.
Члени Комітету вважають, що запропоновані зміни до Закону "Про звернення громадян", у яких йдеться про надання можливості громадянам звертатися до органів державної влади і місцевого самоврядування у формі електронних звернень (з електронним підписом та без нього), можуть призвести до надмірного навантаження на ці органи, значеного ускладнення процесу обробки та розгляду звернень.
У запропонованих змінах до Закону "Про видавничу справу" слід було б дати визначення терміну "електронне видання", що вживається у законопроекті, вказавши при цьому на наявність відповідних видавничих реквізитів. Запропоновані ж зміни не дають однозначної відповіді на питання щодо поширення вимог Закону "Про видавничу діяльність" при розміщенні відповідної інформації, наприклад, в Інтернеті.
Народні депутати вважають, що необхідно конкретизувати окремі положення, у яких йдеться про "іншу документовану інформацію", про "іншу інформацію державних органів та органів місцевого і регіонального самоврядування".
Також, оскільки впровадження органами державної влади і місцевого самоврядування електронного документообігу вимагатиме бюджетних витрат, законопроект, відповідно до вимог ст.27 Бюджетного кодексу України та Регламенту Верховної Ради України, вимагає відповідного фінансово-економічного обгрунтування.