Відповіді на найчастіші запитання (FAQ)

  • Чи змінилися правила роботи ЗМІ у Парламенті на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину?


  • Так, на період дії карантину перебування представників ЗМІ в адміністративних будівлях Парламенту регламентується Розпорядженням Голови Верховної Ради України Р.Стефанчука № 412 від 12.11.2021. та Постановою Верховної Ради України № 1844-IX від 02.11.2021р.

    Зокрема, до будівлі Парламенту, розташованої по вул. М. Грушевського, 5, встановлено кількісні обмеження на вхід, зумовлені вимогою дотримуватися соціальної дистанції. Представники ЗМІ можуть бути присутніми у цій будівлі у такій кількості:

    до 200 осіб – у прес-центрі на третьому поверсі;

    до 30 осіб (операторів/фотокореспондентів з професійним обладнанням) – у ложі преси балкона зали засідань Верховної Ради України;

    до 200 осіб – у кулуарах другого поверху пленарної частини Верховної Ради України.

    Водночас до прес-центру на третьому поверсі допускається від телевізійних каналів не більше двох знімальних груп (до 4 осіб), від інформаційних агентств – не більше 2 осіб, від інших видань - по 1 особі;

    до кулуарів другого поверху пленарної частини Верховної Ради України допускається від телевізійних каналів не більше однієї знімальної групи (до 2 осіб), від інформаційних агентств, у тому числі фотокореспондентів, - не більше 2 осіб, від інших видань - по 1 особі.

  • Чи потрібні мені додаткові документи, окрім картки акредитації при Верховній Раді, щоби в умовах дії карантину потрапити до Парламенту?

  • Так, відповідно до Постанови Верховної Ради України № 1844-IX від 02.11.2021р., на вході до Парламенту на посту охорони потрібно обов’язково пред’явити такі документи (на вибір):

    - документ, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією чи кількома дозами вакцин, включених ВООЗ до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях, виданого відповідно до Міжнародних медико-санітарних правил (2005 рік) або відповідно до укладених Україною міжнародних договорів про взаємне визнання документів про вакцинацію від COVID-19;

    - іноземний COVID-сертифікат, що підтверджує вакцинацію від COVID-19 однією чи кількома дозами вакцин, включених ВООЗ  до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях;

    -  довідка про одужання особи від COVID-19, якщо особа перехворіла не більш як за 6 місяців до пред’явлення документа.

    Також на посту охорони ви отримуєте разову додаткову перепустку, яку маєте повернути на цей пост після закінчення робочого дня (видається для регулювання кількості осіб, які можуть одночасно знаходитися в приміщенні, дотримуючись при цьому соціальної дистанції, з урахуванням площі приміщення).

    Нагадуємо, що, безвідносно до карантину, на посту охорони потрібно пред’являти:

    - картку постійної акредитації при Верховній Раді України поточного скликання;

    - паспорт;

    - редакційне посвідчення.

  • Як правильно подати запит на отримання публічної інформації в Апараті Верховної Ради України?

  • На головній сторінці офіційного сайту Верховної Ради України знайдіть меню «Громадськості», підрозділ «Запити на інформацію».

    Ознайомтесь, будь-ласка, з інформацією «Про доступ до публічної інформації Верховної Ради України»: https://itd.rada.gov.ua/publicInfo/

    Оберіть бажану форму подання запиту. Ви можете скористатися  формою для письмового подання запиту на отримання публічної інформації (http://static.rada.gov.ua/site/ukr/pubinf/info_req_blank.pdf), або електронною формою запиту.

    Запити на публічну інформацію, що надсилаються до Апарату Верховної Ради України електронною поштою, приймаються за адресою: infzapyt@rada.gov.ua

    На запити, відправлені таким шляхом, розповсюджується дія Закону України «Про звернення громадян».

  • Чи можна надіслати комплект документів на акредитацію електронною поштою?

  • На даний момент можливо подати документи двома шляхами:

    Поштою: 01008, вул. М.Грушевського, 5, Прес-служба Апарату Верховної Ради України.

    Особисто за адресою: м. Київ, вул. Шовковична, 2 (бюро перепусток),  з понеділка по п'ятницю з 11-00 до 12-00; з 14-30 до 15-30.

  • Що робити, якщо ЗМІ потрібно здійснити зйомки у Парламенті під час непленарного тижня або у невизначеній для зйомок локації (сесійна зала, їдальня тощо)

  •  

    Необхідно завчасно до бажаної дати зйомки направити відповідний запит на бланку редакції із підписом керівника ЗМІ на ім’я Керівника Апарату Верховної Ради України. У запиті мають бути зазначені дата та час проведення зйомок, локація, синопсис, ПІБ учасників сюжету (якщо є) та знімальної групи, список апаратури та реквізиту (якщо є), орієнтовні дата та час виходу сюжету в ефір.

    З усіх питань щодо проведення таких зйомок необхідно проконсультуватися зі співробітником Прес-служби, відповідальним за проведення зйомок: Степаненко Андрій Ігорович, тел. 255-37-86, e-mail: stepanenko_a@rada.gov.ua

    Підписка на анонси та новини

    Отримуйте головне з вебпорталу у свою скриньку