Члени Комітету, зокрема, підкреслили, що в проекті бюджетна політика в аграрній галузі значно вдосконалена в порівнянні з попередніми роками. Бюджетна підтримка галузі більш структурована як по напрямках державної підтримки галузі, визначивши їх пріоритетність, так і у визначенні обсягів фінансування.
Так, обсяги бюджетного фінансування галузі визначені за головним розпорядником коштів Міністерством аграрної політики в сумі 8955,3 млн. грн., що більше в порівнянні з минулим роком на 1627,8 млн. грн., в т. ч. за рахунок загальних надходжень до бюджету сума фінансування становить 8000,9 млн. грн., що більше в порівнянні з минулим роком на 1920,8 млн. грн.. Обсяги фінансування галузі за рахунок бюджетних кредитних ресурсів визначені в сумі 1135 млн. грн.., в т. ч. за рахунок загального фонду бюджету – 20 млн. грн.
На засіданні Комітету наголошувалося, що, проектом бюджету збільшено фінансування галузі АПК по програмах, що мають реальний вплив на оздоровлення господарської діяльності суб`єктів виробництва сільськогосподарської продукції і на вирішення проблем матеріально-технічного забезпечення.
Проте, при визначенні обсягів бюджетної підтримки аграрної галузі у 2007 році не врахований факт припинення з 1 січня 2007 року дії норм статті 11 Закону "Про податок на додану вартість" щодо пільгового режиму оподаткування та сплати податку від продажу сільськогосподарської продукції (товарів, послуг власного виробництва) та продуктів її переробки, Внаслідок дії зазначених норм закону, бюджетна підтримка сільгосптоваровиробників по підрахунках за 2006 рік рівняється 4 млрд. грн. А з введенням в дію спеціального режиму оподаткування сільгосппідприємств, що визначений статтею 8-1 Закону "Про податок на додану вартість", з урахуванням ставки оподаткування операцій з продажу сільськогосподарської продукції 12% (що передбачається згідно пункту 9 статті 9 проекту бюджету), бюджетна підтримка виробників сільгосппродукції становитиме лише 800 млн. грн..
Окрім цього, згідно чинного законодавства , з 1 січня 2007 року для сільськогосподарських підприємств – суб`єктів спеціального режиму оподаткування пільгова ставка збору на обов`язкове пенсійне страхування збільшується на 20% і становить 40% від загальної ставки збору. Додаткові фінансові витрати сільгосптоваровиробників становитимуть 700 млн. грн.
Отже, внаслідок цих змін в системі оподаткування аграрної галузі, фінансові витрати сільгосппідприємств збільшаться в порівнянні з 2006 роком на 4 млрд.грн. А бюджетні асигнування на підтримку сільгосптоваровиробників в проекті державного бюджету на 2007 рік збільшені в порівнянні з 2006 роком лише на 2979,7 млн. грн.
Народні депутати висловили й інші зауваження до проекту держбюджету. Комітет вважає, що він лише частково враховує вимоги норм і положень чинного законодавства щодо підтримки виробників сільськогосподарської продукції, забезпечення продуктивності галузі тваринництва та рослинництва, збереження та охорону земельних, водних та лісових ресурсів, формування аграрного ринку для задоволення внутрішніх потреб держави в забезпеченні населення доступними та якісними продуктами харчування, створення належних умов життя на селі.
Тому законопроект потребує доопрацювання для врахування зауважень та пропозицій Комітету, які направлені в профільний комітет парламенту.