Обговоривши проекти законів про розвиток автомобільної промисловості Україні, Комітет з питань промислової політики та підприємництва ухвалив рішення детально вивчити ситуацію щодо цього на виїзному засіданні на ЗАТ "Запорізький автоскладальний завод", яке відбудеться 7 жовтня 2003 року.

Зокрема, проектом, внесеним народним депутатом Ю.Кармазіним, передбачається застосування загально прийнятих у світовій практиці критеріїв стимулювання підприємств автомобільної промисловості та важелів регулювання ринку автомобілів. А саме: до 31 грудня 2008 року автомобілебудівні підприємства, що відповідають визначеним у проекті критеріям, будуть звільненні від сплати податку на прибуток для тієї частини прибутку, що реінвестується у виробництво, а також від сплати ввізного мита на товари, які використовуються для будівництва (створення виробничих потужностей) і виробничої діяльності автомобілебудівних підприємств.

Автор вважає, що в законопроекті виписана система правових норм щодо регулювання розвитку автомобільної промисловості України, які узгоджують потреби в певному захисті інтересів вітчизняних виробників автомобілів з вимогами лібералізації ринку, пов'язаних з підготовкою України до вступу до СОТ.

Автор іншого законодавчого акту Віталій Хомутинник зазначає, що в ньому "визначено нові критерії надання пільг підприємствам автомобілебудівної галузі. Скасовано пільги для вітчизняних автомобілебудівних підприємств, зокрема:

-звільнення від сплати ПДВ з операцій ввезення (пересилання) товарів, що використовуються для будівництва і виробничої діяльності;

-звільнення від сплати ПДВ та акцизного збору з продажу автомобілів;
звільнення від сплати податку на землю для автомобілебудівних підприємств".

Також для підприємств по виробництву автобусів, легкових та вантажних автомобілів, комплектуючих виробів та запасних частин до автомобілів, що відповідають визначеним у проекті закону критеріям, в термін до 31 грудня 2008 року передбачена можливість отримання наступних пільг:

-звільнення від сплати податку на прибуток, на ту частину прибутку, яка реінвестується у виробництво;

-звільнення від сплати ввізного мита на товари, які використовуються для будівництва, реконструкції, технічного переобладнання та модернізації виробництва.

Водночас збільшено ставки ввізного мита на легкові автомобілі (код УКТ ЗЕД 8703):

-пільгова - на нові автомобілі до 12% з 1 січня 2004 року із зниженням до 10% з 1 січня 2005 року, на старі автомобілі до 28%;

-повна до 28%.

 

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Повідомлення ”

29 серпня 2022 20:00
02 червня 2022 11:20
22 лютого 2022 12:30
23 листопада 2021 12:04
22 вересня 2021 13:40
24 серпня 2021 15:06
20 липня 2021 15:28
20 липня 2021 10:06
19 липня 2021 17:58
16 липня 2021 12:51