Цим документом пропонується внести відповідні зміни до чинного законодавства в сфері регулювання виробництва і оподаткування бензинів моторних сумішевих, встановлення технологічно правильних норм вмісту добавок у сумішевих бензинах, а також приведення термінології стосовно сумішевих палив у відповідність до європейських норм.
Чинна нормативно-правова база, вважають члени Комітету, не стимулює розвиток виробництва екологічно чистих бензинів моторних сумішевих, оскільки не дає можливості використовувати інші кисневмісні добавки (окрім високооктанової кисневмісної добавки до бензинів) та розробляти нові добавки до бензинів, в т.ч. на основі паливного біоетанолу.
Реалізація визначених у законопроекті заходів, вважають народні депутати, дозволить виконати вимоги Європейського Союзу щодо якості пального та вимог щодо застосування біоетанолу в моторних паливах. Згідно з розрахунками нафтопереробних підприємств, кисневмісні добавки економічно та технологічно вигідно використовувати лише при виробництві високооктанових бензинів, частка яких у загальному обсязі вироблених в Україні становить біля 50%. Існує також ряд інших позитивних економічних, соціальних та екологічних наслідків від виробництва сумішевих бензинів – додаткові надходження до Державного бюджету, послаблення залежності України від зовнішніх поставок енергоносіїв, збільшення експортного потенціалу за рахунок експорту нафтопродуктів до країн Євросоюзу, збереження виробничих потужностей заводів, покращання екологічної ситуації тощо.