Члени Комітету відзначали, що чимало питань, пов’язаних із штучним заплідненням і перериванням вагітності, трансплантацією фетальних матеріалів потребує законодавчого регулювання, оскільки вони недостатньо адаптовані до вимог міжнародних нормативно-правових актів у цій сфері. Тому законодавчі ініціативи, спрямовані на вирішення комплексу юридичних проблем у зазначеній сфері заслуговують на підтримку.

Проте, розглянутий законопроект, на думку народних депутатів, не може вирішити задекларованих у пояснювальній записці питань.

У статті 18 Закону "Про трансплантацію органів та інших анатомічних матеріалів людині" міститься пряма норма про заборону торгівлі органами та іншими анатомічними матеріалами людини. Тому запропоновану зміну до статті 19 цього закону, вважають члени Комітету, вносити недоцільно.

Не заперечуючи в цілому необхідності посилення кримінальної відповідальності у сфері трансплантації, де останнім часом кримінальні прояви значно активізувалися, на засіданні відмічалося, що запропоновані зміни до статті 143 Кримінального кодексу не відображають особливостей трансплантації фетальних матеріалів і не вписуються в контекст зазначеної статті. Враховуючи багатогранність юридичних аспектів проблеми абортів, цим питанням необхідно присвятити окрему статтю Кримінального кодексу України.

Комітет вважає, що внесення змін до Кримінального кодексу в запропонованій редакції не вирішує задекларованих цілей, тому вносити їх недоцільно.

 
Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Повідомлення ”

29 серпня 2022 20:00
02 червня 2022 11:20
22 лютого 2022 12:30
23 листопада 2021 12:04
22 вересня 2021 13:40
24 серпня 2021 15:06
20 липня 2021 15:28
20 липня 2021 10:06
19 липня 2021 17:58
16 липня 2021 12:51