Законопроектом пропонується доповнити статті 34, 36, 38 і 41 Бюджетного кодексу України нормами щодо особливостей формування видатків Конституційного суду України, Державної судової адміністрації України, Верховного суду України, Вищого господарського суду України та Вищого адміністративного суду України при підготовці та розгляді проекту державного бюджету/ F саме: виключити можливість встановлення додаткових обмежень цим органам при підготовці бюджетних запитів; встановити обов’язкове подання Кабінетом Міністрів України та Міністерством фінансів України аргументованих висновків у випадку повної чи часткової відмови у включенні бюджетних запитів цих органів до пропозиції проекту Державного бюджету України, а також пропозицій щодо можливих шляхів усунення таких розбіжностей; до процедури обговорення проекту закону про Державний бюджет України у першому читанні пропонується залучити представників цих органів. На думку авторів, такі зміни сприятимуть укріпленню незалежності судової влади.
На засіданні Комітету зазначалося, що в експертному висновку фахівців йдеться про те, що не може підтримувати законопроект, оскільки зазначені пропозиції суперечать принципам бюджетної системи – єдності та збалансованості, а також іншим нормам цього Кодексу, якими визначені повноваження учасників бюджетного процесу та їх відповідальність (вказані органи як учасники бюджетного процесу, є головними розпорядниками коштів державного бюджету і наділені Бюджетним кодексом відповідними повноваженнями).