Законопроектом пропонується не оподатковувати кошти, які фізична або юридична особа сплачує за навчання, гуртожиток та стипендію іншої фізичної особи, з якою перебуває у ділових або інших стосунках.
Члени Комітету зазначили, що при цьому фізичні та особливо юридичні особи були б зацікавлені в фінансуванні освіти, від чого остання тільки вигравала б. Але в процесі дискусій виникло багато не чітко визначених аспектів.
Народні депутати дискутували з приводу того, хто є платником: фізична чи юридична особа, чи перебуває ця особа у родинних чи ділових зв'язках з учнем; чи повинна дана особа виплачувати кошти на гуртожиток та стипендію; як стежити за успішністю навчання студента; чи повинен студент потім відпрацювати зазначені 3 роки на підприємстві, яке оплатило йому навчання; чому ці схеми були зруйновані в Радянському Союзі; чи не породить це корупцію та процвітання олігархії, яка ховатиметься від податків тощо.
Автор законопроекту, народний депутат Петро Толочко, відповідаючи на ці питання, відстоював власну думку: чому гроші, які він віддаватиме студенту на навчання, гуртожиток та стипендію повинні оподатковуватися державою?
Представники Міністерства фінансів натомість наголошували, що втрати бюджетних надходжень у розрахунку на рік від неоподаткування складуть близько 400 млн. грн.
Комітет зазначив, що законопроект треба приймати за основу з відповідною його експертизою та врахуванням уточнення Міністерства фінансів.
Члени Комітету також розглянули проект закону про внесення змін до Закону України „Про захист інформації в автоматизованих системах”, внесений народним депутатом М.Родіоновим. Ним пропонується врегулювати відносини у сфері захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах.
Законопроектом пропонується також покласти відповідальність за забезпечення захисту інформації в системі на власника системи. Зокрема, державні органи у межах своєї компетенції за погодженням з уповноваженим органом у сфері захисту інформації встановлюють особливості захисту інформації, яка є власністю держави, або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом. А особливості захисту інформації в системах, які забезпечують банківську діяльність встановлюються Національним банком України.