Члени Комітету заслухали губернаторів та керівників департаментів охорони здоров’я Миколаївської, Херсонської та Одеської областей щодо стану організації надання медичної допомоги в умовах карантину, а також здійснення протиепідемічних заходів та розпочатої вакцинації проти COVID-19.
Як повідомив Головний державний санітарний лікар України Віктор Ляшко, Одеська область одна із небагатьох областей, яка не виконала поставлені Урядом завдання і не перепрофілювала для лікування хворих на COVID-19 всю кількість ліжкомісць, які були передбачені.
«Зокрема, з 4233 ліжок, які повинні були бути в
Одеській області, було перепрофільовано тільки 3839. Якщо подивимось на
забезпечення киснем, то з 3300, які були поставлені Одеській області для
забезпечення 80% киснем за рахунок коштів, які передавались за субвенцією
Урядом, було забезпечено тільки 2741», — повідомив Віктор Ляшко.
За словами народного депутата Олексія Леонова, Одеська клінічна лікарня на залізничному транспорті не приймає хворих на COVID-19 і попри те, що Одеська область віднесена до червоної зони епідемічної небезпеки, в місті працюють заклади харчування.
Комітет ухвалив рішення звернутися до Кабінету Міністрів з проханням доручити відповідним центральним органам виконавчої влади організувати термінову перевірку дотримання встановлених карантином вимог в Одеській області і, у разі виявлення порушень, направити відповідні матеріали в правоохоронні органи та вжити інші заходи, передбачені законом.
Також планується провести термінове виїзне засідання Комітету в місті Одесі та Одеській області.
Окрім того, Комітет направить звернення до
Національної поліції щодо ситуації, яка склалася із наданням медичної допомоги
в Одеській клінічній лікарні на залізничному транспорті.
Також на засіданні народні депутати розглянули проект Закону «Про внесення зміни до розділу V "Прикінцеві положення" Закону України "Про рекламу" щодо соціальної реклами, спрямованої на запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (№ 5226).
Метою законопроекту є збільшення на період карантину обсягу безкоштовної соціальної реклами в електронних і друкованих засобах масової інформації для інформування громадян про заходи та засоби запобігання виникненню і поширенню COVID-19.
Комітет ухвалив рішення підтримати законопроект та запропонувати Комітету з питань гуманітарної політики, визначеному головним з підготовки цього законопроекту, рекомендувати Верховній Раді за результатами розгляду у першому читанні прийняти його за основу і в цілому.