Законопроект (реєстр. №2313) спрямований на збільшення повноважень громадськості, розширення переліку видів діяльності та об’єктів державної екологічної експертизи, її основних завдань і принципів.
Члени Комітету вважають, що частина запропонованих змін дублює положення чинного Закону "Про екологічну експертизу". Насамперед, це стосується положень про участь громадськості у процесі екологічної експертизи та врахування громадської думки (передбачено статтями 10, 11, 12 і 16), забезпечення достовірності та повноти інформації, а також відповідальність учасників екологічної експертизи (передбачено статтею 50), віднесення до об’єктів екологічної експертизи "законодавчих та інших нормативно-правових актів" (передбачено статтями 7).
Включення положень щодо впливу на життя і здоров’я людей до державної екологічної експертизи, наголошували народні депутати, суперечить системі комплексної державної експертизи, згідно якої оцінка впливу об‘єктів на життя та здоров’я людей є виключною компетенцією державної санітарно-гігієнічної експертизи, здійснення якої забезпечується органами Міністерства охорони здоров‘я.
На засіданні Комітету підкреслювалося також, що в зв'язку із прийняттям Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" із текстів законів "Про екологічну експертизу" та "Про охорону навколишнього природного середовища" вилучені положення, які стосуються здоров‘я людей, чим забезпечено розмежування повноважень між державною екологічною і державною санітарно-гігієнічною експертизами.
Включення потенційної екологічної небезпечності будь-якої запланованої господарської та іншої діяльності до принципів екологічної експертизи, обов’язковість здійснення державної екологічної експертизи для видів діяльності та об‘єктів, що можуть потенційно становити підвищену екологічну небезпеку, на думку членів Комітету, призведе до віднесення практично усіх видів господарської діяльності до потенційно небезпечних.