Зокрема, члени Комітету зосередили увагу на питаннях, які стосуються податкового законодавства України. Йшлося про те, що в цьому проекті (статті 3, 5, 6, 8, 9, 69, 70, 72, 73, 76, 84, 85, 86, 91, 96, 100 та інші) містяться норми, якими прямо змінюються ставки та механізм стягнення, адміністрування податків і зборів, або вносяться зміни до законів про оподаткування.
На засіданні зазначалося, що це є порушенням загальної концептуальної норми податкового законодавства, вираженої у статті 1 Закону "Про систему оподаткування", згідно якої "ставки, механізм справляння податків і зборів (обов’язкових платежів), за винятком особливих видів мита та збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та теплову енергію, і пільги щодо оподаткування не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів про оподаткування".
Крім того, відповідно до 7 цього закону зміна податкових ставок і механізм справляння податків і зборів (обов’язкових платежів) не можуть запроваджуватися Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік.”
Зазначалося також, що у поданому проекті закону про Державний бюджет України на 2007 рік, на відміну від аналогічного проекту попереднього року, відслідковується набагато більше втручання у систему податкового законодавства за допомогою бюджетного законопроекту. Поряд із бюджетними нормами окремими статтями включено численні норми, що стосуються податкових законів.
Члени Комітету вважають, що наповнення доходної частини бюджету має здійснюватись в рамках уже існуючих, законодавчо встановлених норм і правил, тобто відповідно до базових законів "Про систему оподаткування", "Про порядок погашення зобов’язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" та спеціальних податкових законів по окремих видах податків. Розпорошення податкових норм по різних законах не сприяє спрощенню адміністрування податків контролюючими органами та створює хаос та непорозуміння при застосуванні податкового законодавства для платників податків, що у свою чергу призводить до численних правових колізій на практиці.
На думку членів Комітету, необхідно вилучити всі податкові норми з тексту цього законопроекту, включити їх в окремий проект закону по внесенню змін до законів України з питань оподаткування, який слід розглядати та опрацьовувати в єдиному пакеті з законопроектом про Державний бюджет України на 2007 рік.
Після представлення проекту Державного бюджету на 2007 рік у Верховній Раді України, підкомітети Комітету з питань фінансів і банківської діяльності приступлять до цієї роботи.