Комітет в цілому підтримує запропоновані Кабінетом Міністрів України зміни до Кодексу законів про працю України, Кодексу України про адміністративні правопорушення та Закону "Про Національний архівний фонд та архівні установи".
Однак, Комітет не погоджується із запропонованою редакцією змін до статті 92-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Заміна вживання термінів "документи Національного архівного фонду або документи, що підлягають внесенню до Національного архівного фонду" на "архівний документ" у редакції статті повинна нести в собі й заміну міри відповідальності за протиправні дії. Адже термінологічні поняття, що вживаються, суттєво відрізняються за значимістю та цінністю.
Викликає заперечення також доповнення цієї ж статті Кодексу положенням про притягнення до адміністративної відповідальності за "неповідомлення державної архівної установи про наявні документи для проведення експертизи їх цінності". З одного боку необхідно жорстко зобов´язати посадових осіб підприємств, установ, організацій різних форм власності до збереження архівних документів, пов´язаних із правами громадян, а з іншого, заохочуючи громадян ініціювати проведення експертизи цінності наявних у них документів, від часу створення яких минуло понад 50 років, (вимога статті 6 Закону "Про Національний архівний фонд та архівні установи"), держава повинна дотримуватися Конституції України щодо невтручання в особисте життя громадянина та непорушності права приватної власності.
Комітет також пропонує вилучити доповнення до статті 11 Закону "Про Національний архівний фонд та архівні установи" щодо примусового відчуження документів Національного архівного фонду, що перебувають у приватній власності, як такі, що суперечать статті 41 Конституції України. Питання позбавлення права власності на документи Національного архівного фонду необхідно вирішувати комплексно, враховуючи і положення Цивільного кодексу України.