Члени Комітету вважають, що у структурі урядового програмного пакету присутній аналіз соціально-економічного розвитку країни за минулий та поточний роки та прогноз подальшого розвитку на 2004 рік за цільовим та консервативним сценаріями. Також мають місце проблемні питання для вирішення, завдання державної політики, ризики, основні заходи державної політики, реалізація яких дасть змогу досягти визначених цілей, критерії ефективності та результативності реалізації завдань державної політики. До Програми, відповідно із законом, надано ряд додатків, в тому числі перелік державних цільових програм, які передбачається фінансувати у 2004 році.
Проект програми, на думку народних депутатів, містить такий важливий елемент аналізу та прогнозування як визначення ризиків при здійсненні певних дій. Водночас наголошувалося, що суттєвим недоліком проекту є відсутність оцінки так званого тіньового сектору економіки, тим більше, що детінізацію проголошено одним з пріоритетних напрямів діяльності уряду.
Експерти зазначають, що в розділі "Грошові доходи населення та заробітна плата" переважно йдеться про заходи, пов'язані із підвищенням заробітної плати. Натомість існують і інші грошові доходи населення, що чомусь залишилося поза увагою Уряду. Тому було б слушно у цьому розділі висвітлити наміри Уряду щодо підвищення розміру пенсій, стипендій, різних видів соціальної допомоги і обов'язково передбачити повне погашення існуючої заборгованості не тільки із заробітної плати працівників бюджетної сфери, але й з виплати стипендій та грошового забезпечення студентів, курсантів та учнів (станом на 1 вересня ц.р. заборгованість складала 1,6 млн. грн.), із компенсаційних виплат і грошового забезпечення військовослужбовцям (73,0 млн. грн.).
Потребує розв'язання проблема щодо забезпечення населення України будь-яких вікових груп житлом, зокрема у кредит. Адже існуючи моделі кредитування будівництва або придбання житла передбачають внесення громадянами досить великих перших внесків, які становлять від 30% до 50% від його вартості.
Члени Комітету звернули увагу на необхідність узгодження абзацу четвертого Завдань державної політики на 2004 рік, яким пропонується забезпечити рівні умови господарювання для державних і недержавних суб'єктів господарювання шляхом перетворення підприємств, що не підлягають приватизації в акціонерні товариства та абзацу другого Основних заходів державної політики, реалізація яких дасть змогу досягти визначених на 2004 рік цілей в якому передбачається скоротити кількість закріплених у державній власності пакеті акцій акціонерних товариств. Тому було б доцільне скоротити кількість закріплених у державній власності блокуючих (25%+1) пакетів акцій акціонерних товариств, крім пакетів, які належать державі у статутних фондах стратегічно важливих для економіки і безпеки держави підприємств.
Серед критеріїв ефективності та результативності реалізації завдань державної політики, визначених у зазначеному розділі пропонується скоротити перелік об'єктів державної власності, які не підлягають приватизації на 150 об'єктів, а також зменшити кількість збиткових державних підприємств на 25%. На думку народних депутатів, при виключенні підприємств з зазначеного переліку необхідно керуватися не цифровими показниками, а певними кваліфікаційними вимогами.