Проектом пропонується передбачити кримінальну відповідальність за знищення виборчої документації. Необхідність його прийняття обґрунтовується суспільно небезпечним характером вказаних дій, що посягають на виборче право громадян.
В ході обговорення законопроекту члени Комітету висловили низку зауважень, які необхідно врахувати при підготовці його до другого читання. –Зокрема, у проекті йдеться про встановлення кримінальної відповідальності за "знищення виборчої документації поза встановленим законом строком зберігання у місцевих державних архівних установах та в Центральній виборчій комісії України після проведення виборів". Такий підхід зазначив голова Комітету Василь Онопенко, є надто вузьким, оскільки право народного волевиявлення не обмежується виборами на посаду глави держави чи народного депутата України. Народне волевиявлення може здійснюватися у формі референдуму.
Питання, які можуть бути предметом розгляду на всеукраїнському референдуму також є досить важливими, адже виключно всеукраїнським референдумом вирішується питання: про реалізацію права народу України на самовизначення та входження України до державних федеративних і конфедеративних утворень або вихід з них, а також решта важливих суспільно-політичних питань.
На засіданні Комітету йшлося й про те, що проектом передбачено відповідальність лише за "знищення" виборчої документації. Натомість поза увагою законодавця залишаються такі дії, як "пошкодження, підлог, викрадення, приховування, незаконна передача іншій особі" тощо.