Президентом пропонується виключити із зазначеного Закону положення щодо: функціонування Комісії з питань реалізації державної політики у сфері трудової зайнятості інвалідів (підпункт 4 пункту 2 розділу І); укладання договорів на закупівлю товарів (робіт, послуг), що виготовляють підприємства, організації інвалідів, як умови виконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів (пункт 5 підпункту 2 розділу І); змін до низки податкових законів стосовно встановлення додаткових пільг для підприємств та організацій громадських організацій інвалідів (пункти 3, 4, 6 розділу І). Крім того пропонується також відтермінувати набуття Законом чинності.
Комітет, тривалий час опрацьовуючи законопроект із залученням інвалідської громадськості та фахівців відповідних міністерств і відомств, мав за мету, насамперед запровадження на законодавчому рівні широкого кола заходів з працевлаштування інвалідів, сприяння їх зайнятості, професійній і трудової реабілітації шляхом встановлення податкових пільг, економічного стимулювання підприємств, установ, організацій та суб'єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, які використовують найману працю, до виробничої кооперації з підприємствами громадських організацій інвалідів, підприємствами інвалідів, заснованими на державній формі власності, конкурентоспроможності виробленої ними продукції, а зрештою підвищення рівня соціального захисту осіб з обмеженими фізичними та психічними можливостями здоров'я.
Крім того, з метою реалізації державної політики у сфері трудової зайнятості інвалідів, зазначеним Законом передбачається також розширити контрольні повноваження та функції існуючої нині міжвідомчої Комісії з питань діяльності підприємств та організацій громадських організацій інвалідів.
За таких обставин Комітет не може погодитися з пропозиціями Президента України щодо вилучення суттєвих положень із тексту Закону, а відтак вважає за доцільне наполягати на подоланні Верховною Радою України накладеного на Закон вето.