Законопроектом пропонується внести зміни до ст. 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення з метою розподілу права складати протоколи про адміністративні правопорушення передбачені ст. ст. 264-6, 164-7, 164-8 між посадовими особами органів управління кінематографією, посадовими особами Національної Ради з питань телебачення і радіомовлення та її представництв, посадовими особами Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі.
Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України вважає, що надання такого права потребує внесення відповідних змін до ст. 19 Закону “Про захист суспільної моралі” з метою надання посадовим особам Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі права складати протоколи про адміністративні правопорушення.
Стаття 19 закону надає Національній експертній комісії України з питань захисту суспільної моралі – навіть не її посадовим особам, а їй – як колегіальному органу – право "вносити пропозиції стосовно притягнення засобів масової інформації та їх керівників, які порушують законодавство у сфері захисту суспільної моралі, до передбаченої законом відповідальності". Тому на засіданні Комітету наголошувалося, що право вносити пропозиції про притягнення до відповідальності і право притягувати до відповідальності – це дещо різні права.
Також, відповідно до статей 17 і 18 чинного закону, рішення Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі, прийняті в межах її повноважень, є обов'язковими для розгляду центральними і місцевими органами влади, засобами масової інформації всіх форм власності, а також фізичними та юридичними особами. Але із закону не випливає, що таку саму загальнообов’язковість мають рішення посадових осіб Національної комісії.