Комітет не може погодитись із зменшенням бюджетних призначень на підготовку об’єднаних сил швидкого реагування (відповідно до заходів реформування та розвитку Збройних Сил України) – на 50 млн. грн.; на розробку, закупівлю та утримання озброєння і військової техніки – на 51 млн. грн.; на будівництво (придбання) житла для військовослужбовців – на 150 млн. грн., оскільки це вкрай негативно позначиться на боєготовності військ, підтриманні в боєздатному стані озброєння та військової техніки, на соціальному захисті особового складу Збройних Сил України.

Комітет наполягає на поновленні передбачених чинним Законом України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” призначених бюджетних асигнувань на вказані цілі, а також пропонує відновити редакцію ст.62 і поновити ст.93 згаданого закону щодо розрахунків шляхом передачі надлишкового військового майна виконавцям державного оборонного замовлення.

Комітет не може погодитися із пропозицією уряду зменшити бюджетні призначення на утилізацію боєприпасів для Міністерства оборони України – відповідно – на 33 млн. грн. і 20 млн. грн.

Це стосується і запропонованого урядом зменшення на 20 млн. грн. бюджетних призначень Національному космічному агентству України (НКАУ) на утилізацію твердого ракетного палива міжконтинентальних балістичних ракет РС-22. Народні депутати звертають увагу на те, що ситуація на Павлоградському хімічному заводі через невирішеність проблеми утилізації твердого ракетного палива стає все більш небезпечною.

Комітет наполягає на тому, щоб визначити НКАУ асигнування в обсязі 85,5 млн. грн. для реалізації заходів Національної космічної програми та 24 млн. грн. – на виконання заходів затвердженої Кабінетом Міністрів Програми утилізації твердого ракетного палива.

Члени Комітету вважають неприйнятними пропозиції уряду, якими передбачається звуження соціальних гарантій для військовослужбовців та військових пенсіонерів, ветеранів Великої Вітчизняної війни.

Комітет наполягає на вилученні із Закону пропозицій про внесення змін до законів: “Про державні гарантії соціального захисту військовослужбовців, які звільняються зі служби у зв’язку з реформуванням Збройних Сил України, та членів їхніх сімей”, “Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей”, “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

3 метою посилення соціальних гарантій членам сімей військовослужбовців, які загинули під час проходження військової служби, пропонується викласти частину 7 статті 57 Закону України "Про Державний бюджет України на 2005 рік" стосовно нарахування страхових сум з державного обов'язкового особистого страхування військовослужбовців у такій редакції:

"нарахування страхових сум з державного обов'язкового особистого страхування військовослужбовців відповідно до статті 16 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" здійснюється в разі загибелі (смерті) застрахованого або ступеня втрати працездатності застрахованим більше 90 відсотків виходячи із рівня 423 грн. (прожиткового мінімуму, визначеного Законом України "Про затвердження прожиткового мінімуму на 2005 рік" для працездатних осіб), в інших страхових випадках - виходячи із рівня 85 грн.", та передбачити відповідні бюджетні асигнування на ці цілі.

Комітет звертає увагу, що протягом декількох останніх років цій гострій проблемі не приділялося належної держаної уваги.

Комітет підтримує пропозиції Міністерства оборони, Державної прикордонної служби, Служби безпеки та інших військових формувань про віднесення загальнодержавних видатків на виплату пенсій військовослужбовцям до загальнодержавних видатків по Міністерству фінансів України.

Комітет звертає увагу уряду на те, що вирішення завдань у сфері оборони, необхідність підвищення обороноздатності держави, зростання загрози тероризму вимагає суттєвого зміцнення розвідувальних органів, передусім оснащення їх новітніми видами озброєння і техніки.

З урахуванням цього необхідно Службі зовнішньої розвідки України визначити асигнування в сумі 190 млн. грн. (на рівні призначень для колишнього Департаменту розвідки СБУ, на базі якого створювалася Служба зовнішньої розвідки України), в тому числі на розробку, виробництво та комплектування підрозділів технічної розвідки сучасними спецзасобами – 59,8 млн. грн.

Міністерству промислової політики для підготовки виробництва літаків Ан-70 та створення літака Ан-148 передбачити 40 млн. грн.

Комітет підтримує також прохання керівництва Служби безпеки України про збільшення на 200 млн. грн. асигнувань на потреби Служби.

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Повідомлення ”

29 серпня 2022 20:00
02 червня 2022 11:20
22 лютого 2022 12:30
23 листопада 2021 12:04
22 вересня 2021 13:40
24 серпня 2021 15:06
20 липня 2021 15:28
20 липня 2021 10:06
19 липня 2021 17:58
16 липня 2021 12:51