Він передбачає зростання соціальних видатків, розміру мінімальної заробітної плати, відновлення міжпосадових співвідношень, погашення знецінених вкладів населення на суму - 6,5 млрд. гривень. У порівнянні з 2004 роком значно збільшені пенсійні виплати.
Водночас законопроект потребує доопрацювання. Комітет наголосив, що Уряд знову порушується чинне законодавство щодо зарахування зборів на обов’язкове державне пенсійне та інші види страхування до доходів Державного бюджету.
В законопроекті не враховані вимоги Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" щодо одноразових щорічних грошових виплат до Дня Перемоги. І хоч проект передбачає дещо більшу суму, ніж це було в минулому році, але вона у 4,5 рази менша, ніж передбачено Законом. Стаття 34 довільно визначає суми одноразової грошової допомоги деяким категоріям ветеранів війни від 400 до 50 гривень. Згідно ж Закону ці виплати мають становити від 3320 до 1328 гривень.
На думку Комітету стаття 39 потребує коригування виплати погашення зобов'язань держави по знецінених грошових заощадженнях громадян в установах Ощадного банку колишнього СРСР на користь учасників бойових дій та інвалідів війни, статус яким встановлено за участь у Великій Вітчизняній війні та війні з імперіалістичною Японією 1941 –1945 років.
Потребує редакційного коригування положення абзацу 16 статті 57 стосовно того, що з 1 квітня 2005 року Пенсійний фонд України за рахунок коштів Державного бюджету виплачує інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам різницю між розміром державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, встановленим відповідно до цієї статті, та пенсією (соціальною пенсією)
Комітет вважає, що положення статті 82 відносно того, що в разі недостатності виділених з Державного бюджету коштів по бюджетних програмах, пов'язаних з розмежуванням джерел виплати пенсій між Державним бюджетом України та Пенсійним фондом України, пенсії, визначені законодавством для відповідних категорій громадян, виплачуються у повному обсязі за рахунок коштів Пенсійного фонду України порушує принципи пенсійної реформи.
Комітет вирішив пропонувати проект закону про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” та деяких інших законодавчих актів внести на розгляд Верховної Ради і рекомендувати прийняти його за основу з наступним доопрацюванням з урахуванням пропозицій та зауважень.
Комітет, зокрема пропонує забезпечити виплати у повному обсязіодноразової грошової допомоги деяким категоріям ветеранів війни до свята Перемоги.
Джерелами покриття видатків за повну компенсацію вкладів в грошовій формі учасникам бойових дій та інвалідам війни, статус яким встановлено за участь у Великій Вітчизняній війні та війні з імперіалістичною Японією 1941–1945 років (приблизна кількість яких складає 500-550 тисяч громадян) провести за рахунок зменшення видатків, які пропонуються Державним бюджетом України на 2005 рік на погашення заборгованості громадян за спожиту електричну і теплову енергію, природний газ, тверде паливо, послуги водопостачання і водовідведення, квартирну плату, яка виникла станом на 1 вересня 2004 року. Законопроект не створює перешкод для використання й інших форм компенсації боргу (розрахунки громадян за комунальні послуги).
Комітет запропонував внести зміни до бюджетної програми “Забезпечення інвалідів автомобілями”, зменшивши видатки спеціального фонду та відповідно збільшивши видатки загального фонду.
Комітет також просить уряд додатково передбачити кошти на фінансування заходів по відзначенню 60–річчя Перемоги, виготовлення певної кількості нагород і посвідчень до них часів СРСР для ветеранів війни, які були нагороджені цими нагородами, але за певних обставин їх не отримали.
Комітет наполягає на збільшенні удвічі цільового фінансування госпіталів, а також госпітальних відділень, розміщених у міських та обласних лікувально-профілактичних закладах для ветеранів війни.