Шановні журналісти!
Для створення належних умов роботи через поширення інфекційних респіраторних захворювань тимчасово змінено правила акредитації працівників ЗМІ в парламенті з 13 березня до 3 квітня 2020 року.
Які ключові зміни?
- телеканали отримають по дві неіменні тимчасові картки (для журналіста та оператора); інформаційні агентства, радіо, друковані та інтернет-видання – по одній. Акредитаційні картки можуть передаватися колегам по редакції. Звертаємо увагу, що під час входу до приміщення Верховної Ради України додатково необхідно пред’явити постійну картку акредитації та паспорт;
- представники ЗМІ матимуть можливість працювати виключно в кулуарах третього поверху будівлі по вул. М. Грушевського, 5, прес-центр;
- трансляція пленарних засідань, засідань комітетів і тимчасових слідчих комісій, Погоджувальної ради депутатських фракцій (депутатських груп) здійснюватиметься парламентським телеканалом «РАДА»;
- брифінги народних депутатів України відбуватимуться у прес-центрі парламенту (3-й поверх кулуарів Верховної Ради України).
Де отримати матеріали про роботу Верховної Ради України?
Фото- та відеоматеріали будуть розміщені на офіційному сайті Верховної Ради України. У разі необхідності отримати додаткові матеріали звертайтеся до Прес-служби Апарату Верховної Ради.
Як замовити акредитаційну картку?
Для оформлення акредитаційних карток необхідно зареєструватись на офіційному сайті Верховної Ради України у розділі «Акредитація».
Де і коли можна отримати акредитаційну картку?
У понеділок, 16 березня 2020 року, тимчасові картки акредитації на редакцію видаватимуться на першому під’їзді будівлі по вул. М. Грушевського, 5 з 9-00 до 12-00.
З 14-00 до 17-00 видача відбуватиметься на вул. М. Грушевського, 26/1, готель «Київ», к.507.
Тел. 255-35-87, моб. 095-240-39-04, Олеся Хицюк, e-mail: marchenko_o@v.rada.gov.ua