Законопроектом (реєстр №3656) пропонувалося затвердити чисельність Збройних Сил України станом на 31 грудня 2013 року у кількості 168 201 особа, у тому числі 125 482 військовослужбовці.
Проектом передбачається, що приведення чисельності ЗС України до затвердженої цим законом здійснюватиметься з дотриманням вимог Закону "Про державні гарантії соціального захисту військовослужбовців, які звільняються із служби у зв'язку з реформуванням Збройних Сил України, та членів їхніх сімей", а також що поза чисельністю Збройних Сил у 2013 році утримуватиметься до 2 400 осіб, які проходять службу у військовому резерві.
На засіданні Комітету запропоновано внести до проекту зміни техніко-юридичного характеру, а саме:
прибрати поділ проекту на розділи, змінивши нумерацію пунктів та передбачивши набрання чинності законом останнім пунктом;
у пункті першому проекту слова "168 201 особа, у тому числі 125 482 військовослужбовці" замінити словами "до 168 201 особи, у тому числі до 125 482 військовослужбовців".
Законопроектом (реєстр №3657) пропонувалося затвердити чисельність Збройних Сил України станом на 31 грудня 2014 року в кількості 157 456 осіб, у тому числі 119 166 військовослужбовців.
Крім цього, проектом визначається, що приведення чисельності Збройних Сил до зазначеної кількості здійснюватиметься з дотриманням вимог Закону "Про державні гарантії соціального захисту військовослужбовців, які звільняються із служби у зв'язку з реформуванням Збройних Сил України, та членів їхніх сімей", а також що поза чисельністю Збройних Сил у 2014 році утримуватиметься до 3 700 осіб, які проходять службу у військовому резерві.
На засіданні Комітету було також запропоновано внести до проекту зміни техніко-юридичного характеру, а саме:
прибрати поділ проекту на розділи, змінивши нумерацію пунктів та передбачивши набрання чинності законом останнім пунктом;
у пункті першому проекту слова "157 456 осіб, у тому числі 119 166 військовослужбовців" замінити словами "до 157 456 осіб, у тому числі до 119 166 військовослужбовців".
Комітет ухвалив рішення рекомендувати Верховній Раді за результатами розгляду законопроектів у першому читанні прийняти їх за основу та в цілому як закони, внісши до їх текстів вищенаведені зміни.