Комітет з питань інтеграції України з Європейським Союзом на своєму засіданні 7 липня розглянув понад 10 законопроектів, які пропонують внести зміни до законодавства, що регулює сферу праці, діяльність Антимонопольного комітету, а також Національного антикорупційного бюро України.

Такими, що не суперечать міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, Комітет визнав законопроекти:

- «Про внесення змін до Закону України «Про Антимонопольний комітет України» щодо збільшення кількості державних уповноважених та забезпечення роботи органу оскарження» (№3779). Документ пропонує збільшити з восьми до дванадцяти осіб склад Колегії з розгляду скарг АМКУ. Автори проекту аргументують це тим, що нинішня Колегія перевантажена кількістю скарг щодо порушень у процедурах закупівель. За висновком Комітету, проект не суперечить зобов’язанням України у сфері євроінтеграції;

- «Про внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження" щодо запровадження електронної форми виконавчого документу) №3707, який пропонує внести зміни до Закону, щоб дозволити видавати виконавчі документи, зокрема, постанови про адміністративні правопорушення, — в електронній формі. Комітет у своєму висновку вказав, що цей документ не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, але потребує доопрацювання з метою врахування положень І Додатку до Рекомендації Ради Європи щодо виконання рішень адміністративних і судових органів у галузі адміністративного права (Recommendation CM 2003/16), яким визначено, що приватні особи, щодо яких рішення підлягає примусовому приведенню у виконання, мають бути повідомлені про застосування примусового виконання і про його підстави;

- «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо забезпечення рівних можливостей матері та батька на догляд за дитиною» (№3695). Проект пропонує усунути дискримінацію щодо чоловіків і забезпечити рівні можливості із догляду за дитиною до трьох років обом батькам. За висновком Комітету, він не суперечить зобов’язанням України, відповідно до Угоди про асоціацію та праву ЄС. Такий самий висновок Комітету отримав і альтернативний законопроект №3695-1;

- «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо усунення суперечностей та уточнення визначення лізингової (орендної) операції» №3601. Комітет ухвалив висновок, що документ не суперечить праву ЄС.

Комітет розглянув також законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України» (щодо приведення цього закону у відповідність до чинних норм антикорупційного законодавства України)» (№3180) та чотири альтернативних до нього.

Основним проектом пропонується надати Верховній Раді України право звільняти Директора Національного антикорупційного бюро, якщо його було притягнуто до відповідальності за адміністративне правопорушення. Комітет ухвалив висновок, що документ не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції.

Проект Закону № 3180-1, за висновком Комітету, також не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції. Водночас проект Закону № 3180-2, який пропонує уточнити формулювання переліку підстав для звільнення Директора НАБУ, на думку Комітету, за своєю метою не суперечить цілям Угоди про асоціацію, проте не відповідає положенням статті 17 Регламенту (ЄС, ЄВРАТОМ) № 883/2013. Такий самий висновок отримав законопроект № 3180-3. Останній, за висновком Комітету, також не відповідає положенням Рішення Європейського Парламенту 2005/684. Проект Закону № 3180-4, на думку членів Комітету, не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції.

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини”

25 квітня 2024 16:05
24 квітня 2024 14:54
23 квітня 2024 18:12
21 квітня 2024 12:12
18 квітня 2024 10:12
17 квітня 2024 19:05
17 квітня 2024 18:51
17 квітня 2024 17:23
17 квітня 2024 11:54
16 квітня 2024 20:18