Комітет з питань науки і освіти рекомендує Верховній Раді прийняти в цілому проекти законів про внесення змін до Закону України "Про реструктуризацію заборгованості з виплат передбачених статтею 57 Закону України "Про освіту" педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів" (щодо посадових окладів) та про внесення змін і доповнень до статті 57 Закону України "Про освіту" (щодо надання пільгових кредитів педагогічним та науково-педагогічним працівникам)

18 січня 2006, 12:45

Законопроектом про внесення змін до Закону України "Про реструктуризацію заборгованості з виплат передбачених статтею 57 Закону України "Про освіту" педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів" (щодо посадових окладів) пропонується шляхом доповнення прикінцевих положень Закону України "Про реструктуризацію заборгованості з виплат, передбачених статтею 57 Закону України "Про освіту" педагогічним, науково-педагогічним та іншим категоріям працівників навчальних закладів" зобов'язати Кабінет Міністрів привести у відповідність з вимогами статті 57 Закону України "Про освіту" схеми посадових окладів (ставок заробітної плати) працівників, які підпадають під вимогу статті 57 Закону України "Про освіту".

Члени Комітету не були одностайними у питанні виділення великої суми коштів з Державного бюджету, яку потрібно буде вишукати для виплати відповідного до законодавства рівня заробітної плати педагогічним та науково-педагогічним працівникам за попередні роки, фактично не запровадженого в дію в поточному році.

Розглянувши проект закону про внесення змін і доповнень до статті 57 Закону України "Про освіту" (щодо надання пільгових кредитів педагогічним та науково-педагогічним працівникам), Комітет відзначив, що вирішення питання забезпечення населення житлом є надзвичайно актуальним, особливо сьогодні, коли надання безоплатного житла державою майже припинилося.

Комітет підтримав прийняття змін до чинного закону, які сприятимуть підвищенню привабливості викладацької професії, що позитивно вплине на бажання молоді з педагогічною освітою йти працювати до загальноосвітніх навчальних закладів.