05 червня 2019, 14:29
Протягом травня 2019 року (01.05.2019-31.05.2019) в Єдиній базі обліку і контролю запитів на інформацію Верховної Ради України зафіксовано 113 запитів (37 - електронною поштою, 26 - поштою, 25 отримано через Інтернет, 11 - фельдзв’язком, 10 - на особистому прийомі, 3 - телефоном, 1 - нарочним):
? 98 запитів виконано;
- 2 запити розглядаються як звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;
- 8 запитувачам надіслано відмову у задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";
- 17 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів.
Найбільше запитів направлено до Головного управління документального забезпечення та Інформаційного управління - по дев’ятнадцять, Управління кадрів (16), Управління справами (11) та Головного організаційного управління Апарату Верховної Ради України (10), а також до секретаріатів Комітету з питань правової політики та правосуддя (16), Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування (8), Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики, Комітету з питань запобігання і протидії корупції - по п’ять.
Примітка: в Єдиній базі запитів на інформацію Верховної Ради України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України ? оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 «Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України», не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.