Протягом травня 2019 року (01.05.2019-31.05.2019) в Єдиній базі обліку і контролю запитів на інформацію Верховної Ради України зафіксовано 113 запитів (37 - електронною поштою, 26 - поштою, 25 отримано через Інтернет, 11 - фельдзвязком, 10 - на особистому прийомі, 3 - телефоном, 1 - нарочним):

? 98 запитів виконано;

- 2 запити розглядаються як звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

- 8 запитувачам надіслано відмову у задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";

- 17 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів.


Найбільше запитів направлено до Головного управління документального забезпечення та Інформаційного управління - по дев’ятнадцять, Управління кадрів (16), Управління справами (11) та Головного організаційного управління Апарату Верховної Ради України (10), а також до секретаріатів  Комітету з питань правової політики та правосуддя (16), Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування (8), Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики,  Комітету з питань запобігання і протидії корупції - по п’ять.        

Примітка: в Єдиній базі запитів на інформацію Верховної Ради України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України ? оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 «Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України», не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.