Під час розгляду законопроекту на засіданні Комітету 20 квітня зазначалося, що метою законопроекту №2739 є створення сприятливого законодавчого поля, яке сприятиме започаткуванню діяльності на ринку нових підприємств з невеликими обсягами виробництва терруарних вин (вина місцевості), плодово-ягідних вин та унікальних медових напоїв з власної (не придбаної) сировини.

Законопроектом пропонується доповнити статтю 1 Закону "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" новими термінами: "виноматеріали", "виноматеріали виноградні", "виноматеріали плодово-ягідні", "виноматеріали медові", "вино виноградне", "вино плодово-ягідне" та "напій медовий".

Законопроект також передбачає ряд змін до статей 3 та 15 Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", за якими суб'єкт господарювання, який отримав ліцензію на виробництво алкогольних напоїв (вин виноградних, вин плодово-ягідних або напоїв медових) та виробляє їх з виноматеріалів (виноградних, плодово-ягідних або медових) виключно власного виробництва (не придбаних), має право здійснювати оптову торгівлю зазначеними алкогольними напоями без отримання окремої ліцензії на таку оптову торгівлю.

Крім того, пропонується доповнити статтю 17 Закону нормою, за якою до суб'єктів господарювання, що здійснюють оптову торгівля алкогольними напоями без отримання окремої ліцензії, у випадках передбачених Законом, не застосовуються фінансові санкції (штрафи).

Під час обговорення зазначалося, що наслідком практичної реалізації законодавчих ініціатив буде розв'язання соціальних проблем в частині створення додаткових робочих місць у сільській місцевості, додаткових фінансових надходжень у вигляді податків до державного та місцевого бюджетів, що сприятиме розвитку регіональної інфраструктури.

Із створенням сприятливих умов для виробництва напоїв медових та вин плодово-ягідних (без додання спирту), які сьогодні відсутні на ринку, за попередніми підрахунками, середньорічні обсяги їх виробництва складатимуть 10 млн. літрів та 50 млн. літрів відповідно, що надасть можливість додатково збільшити щорічні фінансові надходження у вигляді податків.

При цьому, 55 виробників винопродукції, що розташовані на материковій частині України, і за даними Державної фіскальної служби України у 2010-2013 роках сплачували кошти за ліцензію на оптову торгівлю, будуть сплачувати їх і надалі, оскільки вони не підпадуть під дію запропонованих змін до Закону України, тому що закуповують виноматеріали і відповідно перетворюють їх у товари для наступної їх реалізації суб'єктам господарювання роздрібної торгівлі, іншим суб'єктам господарювання.

Члени Комітету також розглянули альтернативний проект Закону "Про внесення змін до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" щодо оптової торгівлі алкогольними напоями, виготовленими з власного виноматеріалу (не придбаного) №2739-1 і прийняли рішення рекомендувати Верховній Раді відхилити його.

 

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини”

06 травня 2024 09:58
05 травня 2024 09:34
04 травня 2024 11:00
03 травня 2024 19:13
03 травня 2024 14:18
03 травня 2024 12:37
03 травня 2024 07:50
02 травня 2024 18:45
02 травня 2024 15:57
02 травня 2024 14:11