Під час обговорення законопроекту №4256 зазначалося, що його метою є удосконалення процедури внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення, що надасть можливість виключно Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності бути головним з підготовки та опрацювання проектів законів, що стосуються внесення змін до зазначеного законодавчого акту.

Законопроектом пропонується статтю 2 "Законодавство України про адміністративні правопорушення" Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) доповнити частиною 4, в якій зазначити, що "зміни до цього Кодексу можуть вноситись виключно законами про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення".

Це надасть можливість виключно Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності бути головним з підготовки та опрацювання проектів законів, що стосуються внесення змін до зазначеного законодавчого акту.

Члени Комітету зазначали, що така законодавча ініціатива обумовлена тим, що відповідно до Постанови Верховної Ради України від 04.12.2014 року №22-VIII "Про перелік, кількісний склад і предмети відання комітетів Верховної Ради України восьмого скликання" до предмету відання Комітету Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності віднесено і законодавство про адміністративні правопорушення.

Під час обговорення зверталася увага на те, що на розгляд Верховної Ради України неодноразово вносились проекти законів, які, поряд із внесенням змін до КУпАП, містять положення про внесення змін до інших законів чи кодексів, внаслідок чого головним комітетом з їх підготовки та розгляду, замість Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності, може бути визначений будь-який інший комітет.

Це в свою чергу призводить до того, що зміни, які вносяться до Кодексу України про адміністративні правопорушення не завжди є обґрунтованими, корисними та необхідними. Адже зміни такого рівня відрізняються від змін, що пропонуються до інших законодавчих актів і не завжди суб'єктом права законодавчої ініціативи враховується те, що адміністративне стягнення є мірою відповідальності і застосовується з метою виховання особи, яка вчинила адміністративне правопорушення, в дусі додержання законів України, поваги до правил співжиття, а також запобігання вчиненню нових правопорушень як самим правопорушником, так і іншими особами.

 

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини”

06 травня 2024 19:33
06 травня 2024 09:58
05 травня 2024 09:34
04 травня 2024 11:00
03 травня 2024 19:13
03 травня 2024 14:18
03 травня 2024 12:37
03 травня 2024 07:50
02 травня 2024 18:45
02 травня 2024 15:57