Комітет з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики рекомендує Верховній Раді прийняти за основу проект закону про внесення змін до Закону "Про регулювання містобудівної діяльності" (щодо зарахування витрат на будівництво інженерно-транспортної інфраструктури в якості пайового внеску)

Інформаційне управління Апарату Верховної Ради України
28 листопада 2013, 16:23

 

Законопроектом (реєстр. №2553а) пропонується уточнити визначення терміну "інженерно-транспортна інфраструктура" і використовувати його замість термінів "інженерні мережі" та "об'єкти інженерної інфраструктур" у тих положеннях статті 30 цього Закону, які врегульовують питання пайової участі замовника будівництва у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Згідно з проектом, "інженерно-транспортна інфраструктура - це комплекс інженерних, транспортних мереж, споруд і комунікацій, зокрема, водопостачання і водовідведення та об'єктів їх обслуговування, теплопостачання та об'єктів їх обслуговування, електричних мереж та об'єктів їх обслуговування, мереж газопостачання та об'єктів їх обслуговування, радіофікації, мереж зовнішнього освітлення та об'єктів їх обслуговування, відведення зливових вод та об'єктів їх обслуговування, телефонізації, телекомунікації, диспетчеризації, світлофорні об'єкти, дороги, тротуари та об'єкти дорожнього господарства".

Проектом також пропонується встановити, "якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерно-транспортної інфраструктури поза межами його земельної ділянки, то розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту зменшується на суму їх кошторисної вартості, а така інженерно-транспортна інфраструктура передається до комунальної власності з можливою наступною передачею на баланс експлуатуючим організаціям, незалежно від форми власності.

У разі, якщо кошторисна вартість будівництва інженерно-транспортної інфраструктури перевищує розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту, різниця між здійсненими витратами та розміром пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту підлягає відшкодуванню тією експлуатуючою організацією, у власність якої інженерно-транспортна інфраструктура передається".

Під час обговорення зазначалося, що метою проекту є створення сприятливого інвестиційного середовища для національних та іноземних інвесторів, будівництва необхідних соціально-економічних об'єктів, покращення інфраструктури та благоустрою територій.

Члени Комітету підтримали законопроект, прийняття якого сприятиме будівництву необхідних соціально-економічних об'єктів, підвищенню рівня зайнятості населення, наповненню місцевого та державного бюджетів, покращенню інфраструктури та благоустрою територій.