17 листопада 2006, 12:40
При обговорені проекту, народний депутат О.Бондар зазначив, що аналіз ходу проведення приватизації ряду підприємств, зокрема, тих які мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави, показав, що окремі норми чинного законодавства дозволяють органам приватизації, разом із залученими до приватизації міністерствами і відомствами та органами місцевого самоврядування, встановлювати додаткові умови участі потенційних покупців у конкурсах.
Встановлення додаткових умов, наголосив голова Комісії А.Кожемякін, приводить до суттєвого звуження кола претендентів на участь у конкурсі та штучно обмежує участь у конкурсі потенційних інвесторів. Це в подальшому призводить до зменшення надходження коштів до державного бюджету.
З метою зняття зазначених законодавчих обмежень та виходячи з практичного застосування законодавства, яке регулює питання приватизації, й розроблено цей законопроект (реєстр. № 2351). На думку народних депутатів, законопроект направлений на вдосконалення правового регулювання процесів приватизації, надання їм більшої прозорості шляхом усунення зловживань та штучних перепон з боку органів приватизації.
Зокрема, запроваджуються вимоги щодо заборони Фонду державного майна України, в тому числі Верховній Раді Автономної Республіки Крим та місцевим Радам, встановлювати додаткові умови участі покупців в аукціоні, конкурсі.
Проектом закону також передбачається надати право Кабінету Міністрів України, замість Фонду державного майна України, встановлювати кваліфікаційні вимоги для учасників конкурсу, відкритих торгів з продажу контрольного пакета акцій підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави.
Законопроектом також передбачається надати право Кабінету Міністрів України, замість Фонду державного майна України, встановлювати кваліфікаційні вимоги для учасників конкурсу, відкритих торгів з продажу контрольного пакета акцій підприємств, що мають стратегічне значення для економіки та безпеки держави.