08 листопада 2006, 10:14
Законопроектом (реєстр. № 2195) пропонується на врегулювати правові та організаційні засади здійснення аудиту з промислової безпеки і охорони праці як системи заходів, спрямованих на встановлення відповідності діяльності суб'єктів господарювання вимогам законодавства у цій сфері.
В проекті виписано положення щодо порядку проведення аудиту, визначено об'єкти та суб'єкти аудиту, вимоги до виконавців аудиту, відповідальність за порушення законодавства про аудит з промислової безпеки і охорони праці.
Члени Комітету, підтримуючи законопроект, вважають, що окремі положення потребують доопрацювання. Так, згідно із ст.1 "аудитором з систем управління безпекою праці та охорони праці" є фізична особа, яка зокрема, отримала документ на право здійснення такого аудиту. Проте, що це за документ, ким і в якому порядку він видається у проекті не розкривається. У зв‘язку з цим пропонується внести до нього відповідні доповнення.
Народні депутати вважають за доцільне узгодити між собою строк, протягом якого здійснюється внутрішній аудит, із строком, протягом якого замовник, що має сертифікат про його відповідність вимогам законодавства, не підлягає перевірки з боку органу державної влади, який здійснює державний нагляд за охороною праці (частина 10 статті 8 проекту). Пропонується уточнити, що об‘єктами аудиту є цілісні майнові комплекси підприємств, установ, організацій, їх філій, а також окремі виробництва.