Протягом вересня 2011 року до Верховної Ради України надійшло 168 запитів на отримання публічної інформації

Інформаційне управління
03 жовтня 2011, 09:30

Протягом вересня 2011 року (01.09.2011-30.09.2011) в Єдиній базі обліку і контролю запитів на інформацію Верховної Ради України зафіксовано 168 запитів (145 - через Інтернет, 23 - поштою):

? 110 запитів виконано;

? 9 запитів виконуються відповідними структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України;

? 36 запитувачам надіслано відмову у задоволенні запиту відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації";

- 13 запитів направлені належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів.

Найбільше запитів направлено до секретаріатів Комітетів у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів (15), з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики (8), з питань свободи слова та інформації (7), з питань правосуддя (6), з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради України (5), з питань фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики та національної безпеки і оборони по чотири, а також до Управління кадрів (18), Управління справами Апарату Верховної Ради України (12), Головного організаційного управління (10), Відділу контролю (8), Головного управління документального забезпечення (6), Інформаційного управління та Управління комп?ютеризованих систем - по п?ять.

Примітка: в Єдиній базі запитів на інформацію Верховної Ради України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України ? оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до Розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 «Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України», не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.