Протягом липня 2025 року до Верховної Ради України надійшло 168 запитів на отримання публічної інформації

Управління з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України
01 серпня 2025, 12:19

 Упродовж липня 2025 року в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України зареєстровано 168 запитів на інформацію (далі – запит), з яких 78 надійшло електронною поштою, 61 – поштою, 23 – шляхом заповнення електронної форми запиту на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, 5 – через СЕВ ОВВ, 1 – фельд’єгерським зв’язком.

За результатами розгляду 168 запитів виконано. З них 78 запитів направлено належним розпорядникам інформації, про що повідомлено запитувачів, 3 запити, які за змістом частково є зверненнями, опрацьовано у тому числі й відповідно до Закону України "Про звернення громадян".

Щодо 32 запитів надіслано відмову в задоволенні відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Найбільше запитів опрацьовано:

серед структурних підрозділів Апарату Верховної Ради України:

Управлінням з питань звернень громадян – 146;

Управлінням справами – 7;

Управлінням кадрів – 6.

Примітка: в єдиній автоматизованій системі роботи з документами у Верховній Раді України не реєструються запити на інформацію, адресовані безпосередньо до народних депутатів України, посадових осіб Верховної Ради України, оскільки Апарат Верховної Ради України, відповідно до розпорядження Голови Верховної Ради України від 11 травня 2011 р. №393 "Про забезпечення виконання Закону України "Про доступ до публічної інформації" в Апараті Верховної Ради України", не є розпорядником інформації за такими запитами на інформацію.