Комітет з питань правової політики рекомендує Верховній Раді України прийняти за основу законопроект щодо Громадської ради міжнародних експертів (№11426)

Прес-служба Апарату Верховної Ради України
20 серпня 2024, 11:20

 

Комітет Верховної Ради України з питань правової політики на своєму засіданні 15 серпня 2024 року розглянув проект Закону про внесення змін до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та Закону України «Про Вищий антикорупційний суд» щодо Громадської ради міжнародних експертів (реєстр. № 11426 від 22 липня 2024 року), поданий народним депутатом України Масловим Д.В. та іншими народними депутатами України (далі – Законопроект № 11426), а також альтернативний до нього проект Закону про внесення змін до Закону України «Про Вищий антикорупційний суд» щодо продовження діяльності Громадської ради міжнародних експертів (реєстр. № 11426-1 від 6 серпня 2024 року), поданий народним депутатом України Юрчишиним Я.Р. та іншими народними депутатами України (далі - Законопроект № 11426-1).

Вказані законопроекти розроблено з метою забезпечення завершення процедури відбору кандидатів на зайняття вакантних посад суддів Вищого антикорупційного суду в конкурсі, оголошеному Вищою кваліфікаційною комісією суддів України 23 листопада 2023 року, зокрема шляхом продовження строку дії Громадської ради міжнародних експертів.

Обговоривши положення вказаних законопроектів, Комітет вирішив рекомендувати Верховній Раді України включити законопроекти №№ 11426, 11426-1 до порядку денного одинадцятої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання і рекомендувати Верховній Раді України за результатами розгляду в першому читанні прийняти за основу Законопроект № 11426, у зв’язку з чим законопроект № 11426-1 відхилити.

Комітет також звернутися до Голови Верховної Ради України з пропозицією оголосити на пленарному засідання під час розгляду Законопроекту № 11426 відповідно до частини першої статті 116 Регламенту Верховної Ради України про необхідність внесення пропозицій і поправок щодо виправлень, уточнень, усунення помилок та/або суперечностей у тексті Законопроекту, інших структурних частин Законопроекту та/або інших законодавчих актів, що не були предметом розгляду в першому читанні та відповідають предмету правового регулювання Законопроекту.