16 березня 2021, 14:09
15 березня Голова Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв та його заступник Павло Сушко взяли участь у засіданні «круглого столу» на тему: «Зовнішня реклама: як подолати хаос і навести лад?».
Під час заходу учасники обговорили законопроект про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами №5094.
У своєму виступі Голова Комітету Микита Потураєв зазначив: «Сфера зовнішньої реклами в Україні потребує оновлення уже давно, адже законодавство галузі достатньо застаріле». За його словами, народні депутати разом з представниками індустрії та громадськістю розробили вдалий законопроект, що враховує досвід великих міст, у яких вже частково відбулися зміни на ринку зовнішньої реклами (Київ, Харків, Дніпро тощо).
Співавтор законопроекту, народний депутат Олег Макаров зазначив, що потрібно впровадити єдиний порядок регулювання комплексної процедури видання, відмови, анулювання, подовження дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Також чітко врегулювати процеси оплати за користування місцями розміщення реклами, а також демонтажу самовільно встановлених конструкцій. Крім того, депутат акцентував увагу на тому, що має бути збалансований розподіл повноважень із регулювання розміщення зовнішньої реклами та здійснення дозвільно-погоджувальних функцій між органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.
Народний депутат Павло Сушко окреслив чотири аспекти, на які вплине законопроект, зокрема на соціальну рекламу, звільнення від сплати податків за користування державними і комунальними місцями розповсюджувачів зовнішньої реклами на період соціальних кампаній; збільшення надходжень до бюджету завдяки виведенню з тіні тієї частини ринку, яка зараз працює нелегально; посилення контролю з боку громадськості (завдяки створенню публічних електронних реєстрів рекламних конструкцій).
Розгляду проекту Закону «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами» №5094 заплановано у Комітеті з питань гуманітарної та інформаційної політики 17 березня.