21 травня 2015, 09:59
Законопроектом №2702 пропонується уточнити та доповнити термінологічний апарат чинного Закону України "Про рекламу"; конкретизувати питання видачі, продовження строку дії, анулювання та переоформлення дозволів на розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах, за їх межами та у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування. Документом передбачається впровадження дозвільними органами відкритої електронно-інформаційної бази даних про місця розташування рекламних засобів, доповнюються положення статті 16 чинного Закону України "Про рекламу" в частині вимог, яким повинна відповідати зовнішня реклама тощо.
Під час обговорення члени Комітету зазначили, зокрема, що при підготовці документа до другого читання доцільно було б врахувати деякі положення альтернативного проекту Закону "Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами" №2702-1.
Водночас народні депутати ухвалили рішення рекомендувати парламенту відхилити проект Закону "Про внесення змін до статті 16 Закону України "Про рекламу" (щодо впорядкування розміщення зовнішньої реклами на автомобільних дорогах поза межами населених пунктів)" №1873.