12 лютого 2015, 15:15
Під час опрацювання законопроекту (реєстр. № 1660-д) до Комітету надійшло 243 поправки від суб’єктів права законодавчої ініціативи, 64 з яких враховані Комітетом.
Відповідно до запропонованої до другого читання редакції, директор Національного антикорупційного бюро призначатиметься на посаду та звільнятиметься з посади за згодою Верховної Ради України Президентом України. У документі визначено порядок дій у разі ненадання Верховною Радою згоди на призначення визначеного Президентом кандидата на посаду директора, а також у разі відхилення усіх кандидатів.
Статтю 6 чинного Закону пропонується доповнити новим положенням, за яким Верховна Рада за виключним переліком підстав за пропозицією не менш ніж однієї третини народних депутатів від конституційного складу Верховної Ради України може прийняти рішення про звільнення директора Національного бюро з посади за умови наступної згоди на це Президента України. Крім того, до переліку підстав для звільнення директора законопроектом додано "наявність висновку комісії з проведення незалежної оцінки (аудиту) діяльності Національного бюро, передбаченої статтею 26 цього Закону, про неефективність діяльності Національного бюро та неналежне виконання обов’язків його Директором".
Пропоновані законопроектом нові положення Цивільного процесуального кодексу щодо конфіскації відповідно до редакції ІІ читання не стосуватимуться близьких осіб особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, стосовно якої набрав законної сили обвинувальний вирок суду за вчинення корупційного злочину або легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, а також фізичних осіб, які є власником (користувачем) майна, стосовно якого існують докази того, що воно отримано або що ним користується чи розпоряджається (розпоряджалася) засуджена за вчинення корупційного злочину або легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, особа.