Метою законопроєкту є дотримання Україною своїх зобов’язань за статтею 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, відновлення належного доступу громадян та юридичних осіб Київського регіону до правосуддя у публічно-правових спорах, а також якості та ефективності здійснення правосуддя під час розгляду адміністративних справ.
Законопроєкт вносить зміни до пункту 2 розділу ІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про ліквідацію Окружного адміністративного суду міста Києва та утворення Київського міського окружного адміністративного суду», якими, зокрема, передбачити, що:
- нерозглянуті Окружним адміністративним судом міста Києва (далі – ОАСК) адміністративні справи, які були передані до Київського окружного адміністративного суду (далі – КОАС) та розподілені між суддями до набрання чинності положеннями цього Законопроекту, у разі прийняття його як закону, розглядаються та вирішуються КОАС;
- інші нерозглянуті ОАСК адміністративні справи, у тому числі ті, що передані до КОАС до набрання чинності положеннями цього Законопроєкту, передаються на розгляд іншим окружним адміністративним судам України шляхом їх автоматизованого розподілу між цими судами з урахуванням навантаження, за принципом випадковості та відповідно до хронологічного надходження справ у порядку, визначеному Державною судовою адміністрацією України;
- судом апеляційної інстанції щодо всіх справ, підсудних окружному адміністративному суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, та переданих на розгляд іншим окружним адміністративним судам України, є Шостий апеляційний адміністративний суд.