Верховна Рада України 2 травня прийняла за основу проект Закону про внесення змін до Закону України «Про рекламу» щодо імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України шляхом імплементації окремих положень acquis ЄС у сфері аудіовізуальної реклами (Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Директиви Європейського парламенту та Ради 2010/13/ЄС про аудіовізуальні медіа послуги від 10 березня 2010 року зі змінами, внесеними Директивою (ЄС) 2018/1808 від 14 листопада 2018 року) та до деяких інших законів (реєстр. №9206).

Законопроєкт розроблено в межах міжнародних зобов’язань нашої держави щодо поступового наближення національного законодавства України до відповідного acquis ЄС у сфері аудіовізуальних послуг. Актом передбачено удосконалення регулювання соціальної реклами; заборону вміщувати в рекламі твердження та/або зображення, які є дискримінаційними та/або розпалюють ненависть, ворожнечу чи жорстокість; спрощення правил переривання рекламою трансляції фільмів та ін.

Комітет з питань гуманітарної та інформаційної політики вважає, що прийняття законопроєкту сприятиме створенню законодавчої бази, яка відповідатиме європейському праву і слугуватиме ефективним інструментом для належного захисту інтересів споживачів рекламних послуг, а також сприятиме захисту рекламного ринку України від негативного впливу ззовні, передусім – через недобросовісні практики поширення в Україні реклами з боку іноземних суб’єктів, які мають прямий чи опосередкований зв’язок з державою-агресором.

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Ми разом - проти російської агресії”

17 травня 2024 14:15
16 травня 2024 20:05
09 травня 2024 18:10
09 травня 2024 18:07
09 травня 2024 18:04
09 травня 2024 18:01
09 травня 2024 17:58
09 травня 2024 17:55
09 травня 2024 17:53
09 травня 2024 17:51