Верховна Рада України прийняла в цілому проект Постанови Верховної Ради України про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Херсонській області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (реєстр. №8209).

Метою Постанови є надання начальникам Кочубеївської, Новоолександрівської, Новорайської, Тягинської сільських, Великоолександрівської, Високопільської, Нововоронцовської селищних та Бериславської міської військових адміністрацій Бериславського району, Іванівської та Нижньосірогозької селищних військових адміністрацій Генічеського району, Костянтинівської, Рубанівської сільських, Любимівської, Чаплинської селищних і Таврійської міської військових адміністрацій Каховського району, Каланчацької та Лазурненської селищних військових адміністрацій Скадовського району, Дар'ївської та Чорнобаївської сільських військових адміністрацій Херсонського району Херсонської області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України "Про правовий режим воєнного стану".

Кочубеївську, Новоолександрівську, Новорайську, Тягинську сільські, Великоолександрівську, Високопільську, Нововоронцовську селищні та Бериславську міську військові адміністрації Бериславського району, Іванівську та Нижньосірогозьку селищні військові адміністрації Генічеського району, Костянтинівську, Рубанівську сільські, Любимівську, Чаплинську селищні та Таврійську міську військові адміністрації Каховського району, Каланчацьку та Лазурненську селищні військові адміністрації Скадовського району, Дар'ївську та Чорнобаївську сільські військові адміністрації Херсонського району Херсонської області утворено Указом Президента України від 27 жовтня 2022 року №738/2022.

Начальників зазначених військових адміністрацій населених пунктів призначено Розпорядженнями Президента України від 28 жовтня 2022 року №61/2022-рп - №271/2022-рп, від 1 листопада 2022 року №274/2022-рп - №281/2022-рп. Вищезазначені начальники військових адміністрацій населених пунктів у Херсонській області не мають достатніх повноважень, зокрема, для вирішення питань функціонування комунальних закладів, підприємств та установ на території відповідних територіальних громад, організації та спрямування роботи виконавчих органів відповідних сільських, селищних, міських рад, оскільки вони не наділені всім обсягом повноважень органів та посадових осіб місцевого самоврядування зазначених територіальних громад.

Начальники Кочубеївської, Новоолександрівської, Новорайської, Тягинської сільських, Великоолександрівської, Високопільської, Нововоронцовської селищних та Бериславської міської військових адміністрацій Бериславського району, Іванівської та Нижньосірогозької селищних військових адміністрацій Генічеського району, Костянтинівської, Рубанівської сільських, Любимівської, Чаплинської селищних і Таврійської міської військових адміністрацій Каховського району, Каланчацької та Лазурненської селищних військових адміністрацій Скадовського району, Дар'ївської та Чорнобаївської сільських військових адміністрацій Херсонського району Херсонської області не мають достатнього обсягу повноважень, необхідних, зокрема, для вирішення питань функціонування комунальних закладів, підприємств та установ, спрямування роботи виконавчих органів місцевих рад тощо, оскільки вони не наділені всім обсягом повноважень органів та посадових осіб місцевого самоврядування зазначених територіальних громад.

З огляду на вищезазначене, у Постанові пропонується установити, що у період дії воєнного стану в Україні та 30 днів після його припинення чи скасування:

начальники Кочубеївської, Новоолександрівської, Новорайської, Тягинської сільських, Великоолександрівської, Високопільської, Нововоронцовської селищних та Бериславської міської військових адміністрацій Бериславського району, Іванівської та Нижньосірогозької селищних військових адміністрацій Генічеського району, Костянтинівської, Рубанівської сільських, Любимівської, Чаплинської селищних і Таврійської міської військових адміністрацій Каховського району, Каланчацької та Лазурненської селищних військових адміністрацій Скадовського району, Дар'ївської та Чорнобаївської сільських військових адміністрацій Херсонського району Херсонської області, крім повноважень, віднесених до їх компетенції Законом України «Про правовий режим воєнного стану», здійснюють повноваження, передбачені частиною другою статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану»;

апарати Дар'ївської, Костянтинівської, Кочубеївської, Новоолександрівської, Новорайської, Рубанівської, Тягинської, Чорнобаївської сільських, Великоолександрівської, Високопільської, Іванівської, Каланчацької, Лазурненської, Любимівської, Нижньосірогозької, Нововоронцовської, Чаплинської селищних, Бериславської, Таврійської міських рад та їх виконавчих комітетів, інші виконавчі органи (з урахуванням абзацу третього пункту 1 частини другої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану»), комунальні підприємства, установи та організації відповідних територіальних громад підпорядковуються начальникам відповідних військових адміністрацій населених пунктів у Херсонській області.

 

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Ми разом - проти російської агресії”

26 квітня 2024 10:40
25 квітня 2024 16:21
25 квітня 2024 16:15
25 квітня 2024 16:09
24 квітня 2024 21:14
24 квітня 2024 17:00
24 квітня 2024 15:24
24 квітня 2024 15:21
24 квітня 2024 15:17
24 квітня 2024 15:12