30 вересня 2024 року відбулося продовження розгляду проекту Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік» (реєстр. 12000 від 14.09.2024), поданий Кабінетом Міністрів України, розпочате на засіданні Комітету від 25.09.2024 р., на якому заслухали інформацію Голови Комітету Сергія Бабака, Міністра освіти і науки України Оксена Лісового, заступника Міністра освіти і науки України Михайла Винницького, заступника Міністра фінансів України Романа Єрмоличева. Народні депутати України – члени Комітету одноголосно підтримали пропозицію вилучити із законопроекту норму, яка дозволяє приватизацію державних закладів вищої освіти.
Серед інших проголосованих пропозицій було рекомендовано збільшити фінансування у 2025 році на 20000 млн грн освітньої субвенції з метою приведення асигнувань до рівня 7 відсотків валового внутрішнього продукту за рахунок коштів державного, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування, не заборонених законодавством.
Також було підтримано збільшення фінансування у 2025 році на 500 млн грн на видання та доставку підручників, видання інтерактивного електронного додатка до підручника (50 додатків до 5-8 класів), апробацію підручників (розроблення та впровадження інтерактивної системи).
Народні депутати України – члени Комітету одноголосно проголосували за збільшення фінансування у 2025 році на 500,0 млн грн субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» для обладнання кабінетів природничо-математичних дисциплін.
Також прийнято рішення про збільшення видатків у 2025 році для закладів вищої освіти на 1801,04 млн грн для державного замовлення та державних грантів, а також збільшити фінансування Міжнародній українській школі на 21,5 млн грн.
З повним текстом висновку Комітету можна ознайомитися за посиланням: https://kno.rada.gov.ua/documents/zasid/76698.html.
Переглянути запис засідання, яке транслювалось у прямому ефірі, в соціальних мережах, можна за посиланням: https://www.facebook.com/kom.osvita.nauka.