Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Міністерству цифрової трансформації рекомендував:

- здійснити аналіз фінансових, матеріально-технічних та інших потреб ЦНАП (особливо у Східних, Південних та Північних регіонах, які найбільше постраждали від військової агресії російської федерації) за результатами якого спільно з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України розглянути можливість надання державної підтримки у відновленні найбільш постраждалих ЦНАП;

- здійснити аналіз спроможності регіонів та територіальних громад щодо фінансового, матеріально-технічного та організаційного забезпечення розвитку ЦНАП, в тому числі створення гідних умов для обслуговування осіб з інвалідністю, а також впровадження нових послуг, зокрема для ветеранів та їх родин;

- забезпечити підтримку та координацію процесу відновлення підключення ЦНАП, зокрема у Східних та Південних регіонах до державних реєстрів з метою забезпечення громадян України доступними послугами;

- на постійній основі забезпечити збір та аналіз інформації з проблемних питань, які виникають під час надання адміністративних послуг через ЦНАП;

- забезпечити належну підтримку та координацію процесу взаємодії ЦНАП із суб’єктами надання адміністративних послуг щодо вирішення проблемних питань, які виникають під час надання адміністративних послуг;

- сприяти у встановленні професійного свята «Дня адміністратора ЦНАП», як прояв уваги держави до професійного середовища працівників ЦНАП та відзначення їх ролі у системі державного управління;

- оновити та упорядкувати данні Реєстру адміністративних послуг, що перебуває у розпорядженні Міністерства, як єдиного джерела інформації про усі адміністративні послуги, що надаються в державі, їх найменування, правове регулювання та розміри плати за надання;

- актуалізувати Перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади та адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через центри надання адміністративних послуг, затверджений розпорядженням Уряду України №523-р;

- розглянути питання включення послуг з реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, внесення змін, отримання картки платника податків або відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків до Переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади та адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через центри надання адміністративних послуг, затвердженого розпорядженням Уряду України №523-р;

- сприяти розвитку компетенцій адміністраторів ЦНАП шляхом запровадження відповідних навчальних (тренінгових) програм;

- проводити роботу щодо визначення потреб органів місцевого самоврядування, при яких створені ЦНАП, у підготовці, перепідготовці та підвищенні кваліфікації адміністраторів ЦНАП.

Розгляд питання відбувся на засіданні Комітету 21 грудня 2023 року.

Аналіз стану та практики діяльності центрів надання адміністративних послуг під час дії правового режиму воєнного стану було здійснено у співпраці з громадською організацією «Всеукраїнська асоціація центрів надання адміністративних послуг» за сприяння та підтримки проекту Академії Фольке Бернадотта (Швеція) в рамках виконання контрольної функції Комітету.

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини комітетів”

18 квітня 2024 18:54
18 квітня 2024 18:32
18 квітня 2024 18:25
18 квітня 2024 18:15
18 квітня 2024 17:17
18 квітня 2024 17:09
18 квітня 2024 16:37
18 квітня 2024 15:55
18 квітня 2024 14:25
18 квітня 2024 12:59