На засіданні 4 січня Комітет з питань інтеграції України до ЄС розглянув проєкт Закону №10216 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43093) про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо адміністративної відповідальності за фальсифікацію пробігу вживаного транспортного засобу. На думку ініціатора законопроєкта, практика фальсифікації пробігу вживаного транспортного засобу при продажі є досить поширеною на сьогодні. Щоб не допустити введення в оману покупців, як вказано у пояснювальній записці до законопроєкту, пропонується встановити адміністративну відповідальність за фальсифікацію пробігу вживаного транспортного засобу з метою продажу третім особам, яке виявлене під час реєстрації (перереєстрації) транспортного засобу. Також, органом, який складатиме протоколи про адміністративні правопорушення, пропонується визначити Національну поліцію України. Комітет ухвалив висновок, що проєкт Закону не суперечить цілям Угоди про асоціацію та міжнародно-правовим зобов’язанням України, однак, потребує доопрацювання з метою врахування положень Директиви 2014/45/ЄС.

 

Також на засіданні члени Комітету розглянули та ухвалили висновки щодо таких законопроєктів:

 

проєкту Закону №10218 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43122) про внесення змін до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" щодо питань дослідницької інфраструктури та підтримки молодих вчених. Документ пропонує удосконалити норми Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», що стосуються створення умов та правил діяльності різних суб’єктів дослідницької інфраструктури та сприяння їхньому об’єднанню для оптимального використання основних фондів. Комітет ухвалив висновок, що проєкт не суперечить зобов’язанням України відповідно до Угоди про асоціацію та праву Європейського Союзу, водночас потребує доопрацювання з метою дотримання принципу правової визначеності.

 

Проєкт Закону №10337 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43386) про доброчесне лобіювання. У пояснювальній записці вказано, що проєкт розроблено з метою забезпечення правових засад лобіювання в Україні відповідно до міжнародних практик та стандартів, нормативно-правового регулювання взаємодії посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування із зацікавленими сторонами та суб’єктами лобіювання, встановлення прозорих механізмів діяльності суб’єктів лобіювання та посадових осіб державних органів та органів місцевого самоврядування. А також механізмів контролю за лобістською діяльністю. За висновком Комітету, проєкт Закону не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, але потребує доопрацювання з метою повного врахування європейських стандартів. Такі самі висновки Комітет ухвалив і щодо альтернативних законопроєктів №10337-1 про лобізм та лобістську діяльність в Україні та №10337-1 про державну реєстрацію суб’єктів лобіювання та здійснення лобіювання в Україні.

 

Проєкт Закону №10217 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43121) про внесення змін до деяких законів України щодо регулювання питань функціонування територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи. Документ пропонує виділити у межах зони відчуження і зони безумовного (обов’язкового) відселення територію спеціального промислового використання, упорядкувати її, впровадити там правила провадження господарської діяльності з дотриманням режиму радіаційної безпеки. Проєкт Закону, за висновком Комітету, не суперечить зобов’язанням України відповідно до Угоди про асоціацію та праву ЄС.

 

Проєкт Закону №10155 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43006) про внесення змін до Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" щодо розвитку сучасних геоінформаційних ресурсів у сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності. Як зазначено у пояснювальній записці, законопроєкт розроблено з метою вдосконалення регулювання сфери топографо-геодезичної і картографічної діяльності, спрямовано на створення, розвиток та функціонування сучасних геоінформаційних ресурсів для забезпечення інтеграції національної інфраструктури геопросторових даних у глобальну та європейську інфраструктури. Комітет ухвалив висновок, що проєкт Закону не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції та праву ЄС. Такий самий висновок члени Комітету ухвалили і щодо альтернативного законопроєкту №10155-1.

 

Проєкт Закону №10207 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43094) про внесення змін до деяких законів України щодо поводження з пестицидами і агрохімікатами в Україні. Проєкт, зокрема, пропонує відтермінувати введення в дію нових вимог до етикетки пестицидів і агрохімікатів. Комітет ухвалив висновок, що проєкт Закону не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України в сфері європейської інтеграції та праву ЄС.

 

Проєкт Закону №10246 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43118) про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо врегулювання деяких питань оренди земельної ділянки. Документ пропонує запровадити можливість оренди частини земельної ділянки, яка сформована та відомості про яку внесені до Земельного кадастру. Проєкт, за висновком Комітету, не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України в сфері європейської інтеграції та праву ЄС.

 

Проєкт Закону №10304 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43301) про внесення змін до чинного законодавства щодо вдосконалення корпоративного управління в товариствах. Законопроєкт, як зазначено в пояснювальній записці до нього, розроблено з метою надання пропозицій і доповнень до спеціальних законів, що регулюють особливості управління у підприємницьких юридичних особах у частині окреслення діяльності органів управління товариством та їх посадових осіб. Комітет ухвалив висновок, що проєкт Закону не суперечить положенням Угоди про асоціацію та Директиви 2017/1132.

 

Проєкт Закону №10305 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/43306) про внесення змін до Цивільного кодексу України. Законопроєкт, як зазначено в пояснювальній записці до нього, розроблено з метою надання пропозицій і доповнень до чинного Цивільного кодексу України щодо правового регулювання інституту юридичної особи у частині необхідності удосконалення положень щодо органів управління юридичною особою та для деталізації поняття корпоративних прав учасників юридичної особи. За висновком Комітету, проєкт Закону не суперечить положенням Угоди про асоціацію та Директиви 2017/1132.

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини комітетів”

04 травня 2024 12:21
04 травня 2024 12:17
03 травня 2024 16:08
03 травня 2024 15:36
03 травня 2024 15:29
03 травня 2024 15:19
03 травня 2024 14:24
03 травня 2024 13:33
03 травня 2024 13:07
03 травня 2024 11:43