«Якщо хтось не в курсі, Україна має сучасну промисловість з виробництва електротранспорту. Серед виробників львівський «Електрон», одесько-дніпровська «Татра-Юг», запорізький «ЗАЗ», луцький «Богдан», дніпровський «Південмаш», закарпатський «Єврокар», чернігівський «Еталон», броварський PTS, кременчуцький «КВБЗ» та інші.
Окрім виробників готових машин є також
сотні постачальників компонентів і запчастин, а також виробники обладнання і
матеріалів для інфраструктури міського електротранспорту, - зазначає заступник
Голови Комітету з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський, розповідаючи
про свою участь у круглому столі "Електричний громадський транспорт у контексті
післявоєнного відновлення України", який відбувся у Центрі транспортних
стратегій.
Це технологічна галузь. Її розвиток відповідає завданню збільшення частки переробної промисловості у ВВП з нинішніх 10% до цільових 20%.
Три головних складових державної політики стимулювання розвитку цієї галузі:
законодавчі стимули;
довгострокове планування попиту;
фінансування.
Власне, ці три пункти - універсальна формула, яку можна застосовувати для розвитку будь-якої пріоритетної галузі промисловості.
Завдання не виглядають такими, що не можна вирішити. Є зацікавлені сторони - в першу чергу виробники і міста. І є інтерес держави і українських громадян. Він полягає в тому, щоб транспорт вироблявся в Україні, адже це робочі місця і податки. Іншими словами - економічний фронт.»
З більш детальною інформацією можна ознайомитися на сайті Комітету: https://komprompol.rada.gov.ua/news/main_news/74525.html