Комітет з питань інтеграції України до ЄС на засіданні 26 січня розглянув проект Закону №0134 про ратифікацію Фінансової угоди «Східна Україна: Возз'єднання, Відновлення та Відродження (Проект 3В)» між Україною та Європейським інвестиційним банком. Фінансова угода передбачає залучення ста мільйонів євро кредитного фінансування ЄІБ для розбудови та відновлення автомобільних доріг загального користування державного значення східного регіону в межах Луганської області. Комітет ухвалив рішення рекомендувати головному комітету внести законопроект на розгляд Верховної Ради України для ухвалення за основу та в цілому.

Такий самий висновок Комітет ухвалив і щодо законопроекту №0135 про ратифікацію Фінансової угоди «Міський громадський транспорт України ІІ» між Україною та Європейським інвестиційним банком. Ця Угода передбачає отримання Україною 200 млн євро позики від ЄІБ на модернізацію міського комунального транспорту.

На засіданні Комітет також розглянув і ухвалив висновки щодо таких законопроектів:

0141 про вихід з Протоколу про внесення поправок до Угоди про Міжурядовий фельд’єгерський зв’язок. Виконання Україною зобов’язань за цією угодою є неможливим, оскільки пересилання офіційної кореспонденції через Москву несе загрозу національним інтересам та нацбезпеці України. Комітет вирішив підтримати законопроект та рекомендувати головному комітету внести його на розгляд Верховної Ради для ухвалення за основу та в цілому.

6489 про внесення зміни до статті 10 Закону України «Про Державну службу спеціального зв'язку та захисту інформації України» у зв'язку з виходом України з Угоди про Міжурядовий фельд'єгерський зв'язок та Протоколу про внесення поправок до Угоди про Міжурядовий фельд'єгерський зв’язок. За висновком Комітету, законопроект не суперечить зобов’язанням України за Угодою про асоціацію та праву ЄС.

6368 про внесення змін до Закону України «Про громадянство України» щодо підстав і порядку набуття та припинення громадянства України. Цей проект, серед іншого, пропонує запровадити умову, що для набуття громадянства України потрібно буде відмовитися від іноземного громадянства. Документ не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України. Такий самий висновок члени Комітету ухвалили і щодо одного з альтернативних законопроектів — №6368-1. Ще один альтернативний законопроект — №6368-2, за висновком Комітету, не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України, проте окремі положення потребують доопрацювання.

5344 про внесення змін до деяких законів України щодо створення сприятливих умов для працевлаштування осіб з інвалідністю. Цей документ пропонує зобов’язати підприємства, установи та організації, а також фізичних осіб-підприємців виділяти та створювати робочі місця для людей з інвалідністю. Територіальні органи зі сфери зайнятості мають сприяти працевлаштуванню людей з інвалідністю на дистанційну роботу, якщо за станом здоров’я ці люди не мають змоги працювати на підприємствах. Підприємствам та підприємцям також пропонується надавати дотації на створення робочих місць для осіб з інвалідністю. Проект не суперечить цілям Угоди про асоціацію, праву ЄС, а також міжнародно-правовим зобов’язанням у сфері захисту прав осіб з інвалідністю. Такий самий висновок Комітет ухвалив і щодо проекту №5344-2. Щодо ще одного альтернативного законопроекту №5344-1 Комітет ухвалив висновок, що він не суперечить цілям Угоди про асоціацію та праву ЄС, проте потребує узгодження термінології з положеннями Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю. Третій альтернативний проект — №5344-3, за висновком Комітету, не суперечить цілям Угоди про асоціацію, проте не враховує положення Директиви 2014/24/ЄС та потребує узгодження термінології з положеннями Конвенції ООН про права осіб з інвалідністю.

6416 щодо закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров'я, та із залученням спеціалізованих організацій, які здійснюють закупівлі. Документ не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції та праву Європейського Союзу.

6256 про внесення змін до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Документ пропонує запровадити норму щодо забезпечення підприємствами ведення реєстрів бухгалтерського обліку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Проект Закону не суперечить зобов’язанням України відповідно до Угоди про асоціацію та праву Європейського Союзу.

6183 про внесення змін до Закону України «Про електронні комунікації» щодо захисту інтересів держави та користувачів електронних комунікаційних послуг. Проект, зокрема, пропонує боротися із введенням в обіг на території України не дозволеного для використання обладнання мобільного зв’язку та із несанкціонованою зміною міжнародних ідентифікаторів терміналів, що використовуються в телекомунікаційних мережах операторів. Проект не суперечить зобов’язанням України відповідно до Угоди про асоціацію.

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини комітетів”

11 березня 2022 16:24
23 лютого 2022 17:54
23 лютого 2022 16:30
23 лютого 2022 16:00
22 лютого 2022 16:08
22 лютого 2022 11:37
21 лютого 2022 16:53
21 лютого 2022 16:52
18 лютого 2022 15:03
17 лютого 2022 17:55