Учасники засідання обговорили проєкт Закону про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі, № 3427
Як зауважила під час засідання авторка законопроєкту народна депутатка Марина Бардіна, робота над документом тривала пів року.
Законопроєктом пропонується:
- визначити поняття «дискримінаційна реклама» й «дискримінаційна за статевою ознакою реклама»;
- заборонити використання в рекламі дискримінаційних тверджень і зображень;
- збільшити розмір штрафів за порушення у сфері реклами, особливо в разі повторного порушення й ненадання або несвоєчасного надання інформації уповноваженим органам;
- запровадити публічне спростування дискримінаційної реклами.
Як очікується, прийняття цього Закону сприятиме протидії дискримінації за ознакою статі у сфері реклами та формуванню гендерно-чутливого інформаційного простору, культури толерантності, а також нетерпимості до будь-яких форм насильства серед широких верств населення; посилить захист прав споживачів реклами, а також сприятиме встановленню правового порядку у сфері реклами.
Під час засідання його учасники заслухали членів Громадської ради при Комітеті, представників рекламної сфери та юристів, які, зокрема, у межах підкомітету працюють над великим галузевим законом. Народній депутат Павло Сушко зауважив, що, на думку представників підкомітету, законопроєкт (№ 3427) варто повернути авторам на доопрацювання.
Голова підкомітету з питань інформаційної політики Євгенія Кравчук запропонувала доопрацювати законопроєкт до другого читання.