Верховна Рада прийняла у першому читанні законопроект №5094 «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами». За це рішення проголосували 334 народних обранця.

Як зазначила авторка законопроекту, народна депутатка і Заступниця Голови Верховної Ради України Олена Кондратюк, мета документу – впорядкувати хаос у зовнішній рекламі в українських містах, на вулицях і автошляхах, а також  консолідувати всі норми щодо зовнішньої реклами в одному базовому законі, чітко прописавши вимоги видачі дозволів для розміщення зовнішньої реклами.

«В історичних частинах міст більше не повинно бути засилля рекламних конструкцій. Буде налагоджена система закриття «сірих» та непрозорих розміщень зовнішньої реклами. Я дуже сподіваюся, що у наших містах та обласних центрах на 50% зменшиться кількість рекламних конструкцій», – наголосила Олена Кондратюк.

Відповідно до законопроекту, кожен білборд (бігборд, рекламний щит) отримає спеціальний QR-код, за допомогою якого громадяни зможуть відслідковувати, кому належить рекламна конструкція та хто розміщує на ній рекламу.

«Я впевнена, що такі заходи призведуть до підвищення якості та ефективності реклами. Дуже дякую профільному комітету парламенту, співавторам законопроекту, які представляють різні фракції, та усім, хто долучився. Разом ми робимо важливий крок на шляху європейської інтеграції України», – зазначила Олена Кондратюк.


Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Топ-новина”

26 квітня 2024 16:20
26 квітня 2024 09:50
25 квітня 2024 16:05
24 квітня 2024 14:54
23 квітня 2024 18:12
18 квітня 2024 10:12
17 квітня 2024 19:05
17 квітня 2024 18:51
17 квітня 2024 17:23
17 квітня 2024 11:54