Новини

18 квітня 2019, 17:17

У січні – березні 2019 року до Верховної Ради України надійшло понад 18 тисяч пропозицій, заяв і скарг громадян

докладніше
18 квітня 2019, 16:17

Комітет з питань науки і освіти рекомендує Верховній Раді прийняти за основу зміни до законодавства щодо імплементації окремих положень законодавства ЄС у сфері інтелектуальної власності

докладніше
18 квітня 2019, 15:00

У Верховній Раді України розпочався практикум для керівників та фахівців місцевих рад з питань організаційного та кадрового забезпечення

докладніше
18 квітня 2019, 13:00

Програма розвитку ООН в Україні в рамках проекту ЄС-ПРООН з парламентської реформи оголошує конкурсний відбір на посаду керівника Офісу парламентської реформи

докладніше
18 квітня 2019, 12:16

Комітет з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства рекомендує Верховній Раді прийняти за основу з урахуванням пропозицій Комітету проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення сфери поховання

докладніше
18 квітня 2019, 09:23

Огляд головних тем «Голосу України» від 18 квітня

докладніше
17 квітня 2019, 17:31

Голова Комітету у закордонних справах Ганна Гопко прочитала відкриті лекції студентам Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки

докладніше
17 квітня 2019, 12:32

Голова Верховної Ради України Андрій Парубій висловив співчуття родині, близьким та друзям видатного історика і письменника Валентина Мороза

докладніше
17 квітня 2019, 11:53

Комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності рекомендує Верховній Раді прийняти за основу законопроект щодо систем моніторингу стану безпеки

докладніше
17 квітня 2019, 09:35

У Верховній Раді відбулося обговорення Довгострокової Стратегії розвитку міста Києва

докладніше
17 квітня 2019, 09:14

Огляд головних тем «Голосу України» від 17 квітня

докладніше
16 квітня 2019, 17:50

Ганна Гопко: Україна, яка пережила асиміляційну політику Москви і яка після Революції Гідності обрала шлях свободи, має відстоювати принципи демократії, захисту національних прав кожного народу

докладніше
16 квітня 2019, 17:45

Микола Княжицький: Кожен народ має право на розвиток своєї мови, яка безумовно є цивілізаційною цінністю

докладніше
16 квітня 2019, 16:33

Голова Комітету у закордонних справах Ганна Гопко провела зустріч зі студентами і викладачами Національного університету "Острозька академія"

докладніше

Канал Рада 

Програма стажування молоді в Апараті Верховної Ради України

Програма стажування молоді в Апараті Верховної Ради України у 2019 році 

3D-тур відкриває Парламент України 

Верховна Рада України у соціальних мережах

twitter  facebook  youtube


Звіти депутатів
Конкурсна комісія з добору кандидатів на посади членів НКРЕКП Портал відкритих даних
Децентралізація влади
12 квітня 2019, 16:59

 Прес-служба Апарату Верховної Ради України 

Андрій Парубій: «Діти повинні знати і розуміти роль і значення Парламенту для України»









У п’ятницю, 12 квітня 2019 року, Голова Верховної Ради України Андрій Парубій взяв участь у засіданні робочої групи з підготовки функціонуваня освітнього центру у Верховній Раді України.

Голова Парламенту переконаний, що створення освітнього центру – це справа, яка важлива не лише для Парламенту, а й для усієї України. Він зазначив, що довелося ламати багато стереотипів щодо проведення екскурсій у Верховній Раді, особливо з урахуванням воєнних дій на сході країни. Водночас, за його словами, «діти мають приходити до Парламенту і бачити, як він виглядає зсередини, яка його роль у державі, які функції виконує, як працюють народні депутати, апарат, як ухвалюються рішення, як відбувається процес їх обговорення тощо».

А.Парубій розповів про свої враження від екскурсій для дітей: «Коли діти відвідують Парламент, приємно бачити їхнє захоплення, їхні очі – для них це цілий світ». «Концепція започаткування освітнього центру полягає у тому, щоб розширити знання дітей про історію української державності, про прийняття рішень, про процеси, які відбуваються у Парламенті. Важливим є і рішення розташувати його безпосередньо на першому поверсі Верховної Ради. Діти повинні знати і розуміти роль і значення Парламенту для України», - сказав він.

Голова Верховної Ради навів приклади успішних країн, які давно вже використовують подібну форму просвітництва, - зокрема, поділився досвідом Британського парламенту. Він також подякував усім, хто причетний до проекту, і запросив до слова керівника освітнього центру Терещук Марину Ігорівну

М.Терещук зазначила, що приводом для створення центру став дуже низький рівень довіри громадян до Парламенту, їхня необізнаність про його завдання і роль, недооцінювання значення інституції. Крім того, існує величезний запит на освітні заходи. Запропонований проект, за її словами, підтриманий усіма головами фракцій.

Присутній на засіданні Перший заступник голови Комітету, голова підкомітету з питань вищої освіти Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Олександр Співаковський наголосив, що одна із проблем України - це паплюження інформації про роботу державних інституцій. «Експорт інформації про їхню роботу має бути потужним і системним. Необхідно консолідувати сили молодої генерації, - сказав він. – І створення освітнього центру –це один із експериментів, який надасть такі можливості». Він запропонував розширити цільову аудиторію, аби охопити і студентів перших курсів, і профтехучилища, і технікуми, і коледжі, а також проводити конкурси на знання історії і ролі Парламенту у державі.

Своєю чергою, директор програми USAID РАДА Ігор Когут підкреслив, що проект набуває обрисів інституалізаціі. Програма, за його словами, активно включилась до розвитку і підтримки освітнього центру. «Освітньою роботою має займатися парламент, проводити тренінги, у тому числі і розраховані на помічників народних депутатів», - сказав він.

Перший заступник керівника Апарату Петро Боднар наголосив, що Верховна Рада України почала інвестувати у політичну освіченість українських громадян. На його переконання, «це допоможе свідомо підходити до виборів». «Сподіваємось на найвищий результат», - зазначив він.