31 липня відбулося третє засідання Робочої групи з розробки брендингової стратегії Верховної Ради України. Під час зустрічі народні депутати України, представники Апарату Верховної Ради України та креативних агентств обговорили бачення бренду українського парламенту й напрацювання Робочої групи.

Заступниця Голови Верховної Ради України Олена Кондратюк акцентувала увагу на важливості співвідношення державної символіки й брендингу парламенту.

«Сьогодні на засіданні Робочої групи з підготовки проекту закону про державні символи України говорили про важливість прийняття всього законодавства, що стосується державної символіки до 30-ти річчя незалежності України. Для брендингу це дуже важливо. Маємо на меті впорядкувати різнотипну візуалізацію, що є сьогодні. До 30-ї річниці незалежності України плануємо розробити оновлений брендинг Верховної Ради України», - зазначила віцеспікерка Олена Кондратюк.

Заступник Керівника Апарату Верховної Ради України Микола Шевчук нагадав про досвід розробки брендів парламенту Великобританії та Європейського парламенту, в яких фокус зроблено на традиції та представницьку демократію.

«Важливо напрацювати ідеологічну та візуальну частину брендингу. Адже бренд виконує функцію донесення меседжів, що мають бути не з минулого, а з майбутнього. Сам дизайн має бути побудований на ключових змістах», - зазначив Євген Зінгерман, засновник креативної агенції, представляючи концепцію ребредингу.

Народний депутат України Володимир В’ятрович зауважив, що варто проговорити ідеологічну складову. Оскільки будівля парламенту 1939 року не несе правильного посилу для демократичного бренду, а образ радянського минулого.

За результатами зустрічі, в серпні-вересні 2020 року заплановано провести фокус-групи серед працівників Апарату, народних депутатів, цільових аудиторій та сформувати ідеологічну складову бренду парламенту за підтримки Проекту ЄС-ПРООН з Парламентської реформи

Довідково: Робоча група з розробки брендингової стратегії Верховної Ради України утворена Розпорядженням Голови парламенту Дмитра Разумкова. Під час двох попередніх засідань Робочої групи 18 червня та 2 липня 2020 року обговорено ідеї та бачення бренду парламенту представниками креативної індустрії.

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини”

05 серпня 2020 09:49
04 серпня 2020 15:34
03 серпня 2020 17:31
03 серпня 2020 17:30
03 серпня 2020 10:42
03 серпня 2020 09:34
01 серпня 2020 07:00
31 липня 2020 15:46
30 липня 2020 16:59
30 липня 2020 14:00