У четвер 18 червня відбулось перше засідання Робочої групи по розробці брендингової стратегії Верховної Ради України, яка була створена відповідно до Розпорядження Голови українського Парламенту Дмитра Разумкова.

Засідання Робочої групи провела Заступник Голови Верховної Ради України Олена Кондратюк. У засіданні Робочої групи також взяли участь народні депутати України Андрій Осадчук та  Наталія Приходько, представники Апарату Верховної Ради України, представники та експерти Програми розвитку ООН в Україні, а також представники креативних агенцій.

Розпочинаючи засідання Робочої групи Олена Кондратюк наголосила, що питання брендингу Верховної Ради України має відповідати сучасним європейським вимогам та відкритості влади.

Заступник Голови Верховної Ради України навела приклад брендингу парламентів Данії та Великобританії. При цьому вона зауважила, що основне завдання полягає не лише в розробці логотипу.

«Йдеться, не лише про затвердження графічного оформлення документів, розробки сувенірної продукції, мова йде про впровадження брендингової стратегії і розуміння того, що таке парламент в Україні», - підкреслила Олена Кондратюк.


Народний депутат Андрій Осадчук наголосив: «Не потрібно придумувати велосипед, перед нами стоять комунікативні завдання і нам необхідно будувати репутацію і формувати свою «identity» (індивідуальність) і запит для цього є великий, а виконання - немає. Наше завдання систематизувати, вибудувати логіку базових ідей і запропонувати одну єдину».

Одне з головних завдань брендингу, за словами А. Осадчука, - це сформувати не персоніфікований імідж парламенту, а репутацію і сприйняття парламенту в суспільстві, як інституції.

Заступник Керівника Апарату Верховної Ради України Микола Шевчук поінформував про напрацювання нових напрямків з відкритості парламенту. «Значним внеском на сьогодні є відкриття Освітнього центру Верховної Ради України», - сказав Микола Шевчук і зауважив, що наразі триває пошук нових форм популяризації та відкритості парламенту, запроваджуються нові традиції законодавчого органу. Так, за словами Заступника Керівника Апарату Верховної Ради України, започатковане урочисте підняття Державного прапора перед будинком національного парламенту. Микола Шевчук також розповів учасникам засідання про оновлений вебсайт Верховної Ради України: «У майбутньому, саме сайт буде одним з основних популяризаторів нового бренду парламенту», - додав він.

На вивченні досвіду брендингу європейських парламентів акцентувала увагу Наталія Ватаманюк, фахівець з е-врядування та прозорості роботи парламенту, Програми розвитку ООН в Україні. В цьому контексті вона зауважила, що досі не існує логотипу Верховної Ради України.

Експерт офісу Парламентської реформи Стасюк Олександр навів приклади вдалих брендингів парламентів, інших країн та наголосив на важливості ідеологічної та візуальної складової нового брендингу Верховної Ради України.

Керівник Інформаційного управління Апарату Верховної Ради України Тарас Пастушенко відзначив напрацювання профільних парламентських комітетів з розбудови комунікацій з громадськістю та їх ідентифікації. «Комітети активно наповнюють контентом свої сайти та сторінки у соцмережах, відкривають ютуб-канали», - сказав Тарас Пастушенко та додав: «однак, все це потребує систематизації й приведення до одного стилю».


У свою чергу, присутні на заході представники творчих агенцій висловили зацікавленість у співпраці та наголосили, що для них важливим є формування розуміння у широкому загалі - що таке український парламент.


За результатами обговорення було вирішено, що представники креативних агенцій підготують свої ідеї та концепти брендингу Верховної Ради України.

Наступне засідання Робочої групи відбудеться 02 липня цього року.

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини”

28 березня 2024 14:37
28 березня 2024 13:08
28 березня 2024 09:26
27 березня 2024 15:04
27 березня 2024 12:20
27 березня 2024 10:01
27 березня 2024 09:30
26 березня 2024 16:26
26 березня 2024 13:30
26 березня 2024 11:24