Комітет з питань інтеграції України з ЄС визнав такими, що не суперечать зобов’язанням України, відповідно до Угоди про асоціацію та праву ЄС, проекти Трудового кодексу №2410, 2410-1 та проекти Законів про працю №2708-1, №2708-2.

Відповідне рішення ухвалено під час засідання Комітету з питань інтеграції України з Європейським Союзом. При цьому, члени Комітету висловили щодо цих документів низку зауважень, які стосуються зокрема тих статей, де йдеться про обмеження прав працівників, що залежать від властивих певному виду робіт вимог щодо віку, рівня освіти, стану здоров’я, статі тощо.

Також законопроекти, за результатами їхнього розгляду, рекомендовано доопрацювати з метою повного врахування та належної імплементації положень права ЄС та конвенцій МОП.

Комітет розглянув також проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо захисту персональних даних, форм та умов надання згоди на їхню обробку №2671-1. Цей документ пропонує, зокрема, скасувати право Міністерства фінансів отримувати і обробляти персональні дані громадян без їхньої згоди. Органи ж державної влади та місцевого самоврядування зможуть обробляти персональні дані виключно за умови наявності згоди. Цей проект, на думку членів Комітету, за своєю метою не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері євроінтеграції, однак, не в повному обсязі враховує положення Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 та потребує висновку Уповноваженого з прав людини.

Такими, що не суперечать праву ЄС було визнано також законопроекти «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань функціонування банківської системи» № 2571-2, №2571-3.

Законопроекти № 2338 та № 2338-1, якими, зокрема, пропонується внесення змін до Податкового кодексу України, за результатами їхнього розгляду було визнано такими, що не суперечать міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, однак положення щодо набуття чинності проектами законів потребують приведення у відповідність до принципу стабільності та передбачуваності податкового законодавства. Вони передбачають збільшення граничних обсягів доходу для першої, другої та третьої груп суб'єктів господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, а також запровадження нульової ставки для першої групи платників єдиного податку щодо діяльності з надання побутових послуг населенню.

Збільшити граничний обсяг доходу, передбаченого для платників єдиного податку другої групи до 5000000 гривень та третьої групи до 7000000 гривень пропонують автори законопроекту № 2437. Висновок Комітету за результатами його розгляду — запропоновані зміни до Податкового кодексу України не суперечать міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, однак положення щодо набуття чинності проектом закону потребують приведення у відповідність до принципу стабільності та передбачуваності податкового законодавства.

Аналогічний законопроект №2437-1 граничні обсяги доходу для платників єдиного податку пропонує зробити ще більшими — першої групи з 300 тис. гривень до 1 млн. гривень, другої групи з 1,5 млн. грн. до 5 млн. гривень та третьої групи з 5 млн. до 10 млн. гривень. Законопроект не суперечить міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції. Зауваження такі ж, як і до проекту №2437 — набуття чинності проектом закону потребують приведення у відповідність до принципу стабільності та передбачуваності податкового законодавства.

Таким, що не відповідає міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції, було визнано законопроект №2070 про внесення змін до Податкового кодексу України щодо відновлення привабливості території Луганської та Донецької областей.

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини”

18 квітня 2024 10:12
17 квітня 2024 19:05
17 квітня 2024 18:51
17 квітня 2024 17:23
17 квітня 2024 11:54
16 квітня 2024 20:18
16 квітня 2024 18:50
16 квітня 2024 17:31
16 квітня 2024 16:15
16 квітня 2024 14:00