Під час засідання Комітету 5 лютого зазначалося, що метою законопроекту №9443 є забезпечення підтримки на державному рівні та врегулювання діяльності Спортивної студентської спілки України та Української федерації учнівського спорту.

Законопроектом пропонується визначити правовий статус Спортивної студентської спілки України та Української федерації учнівського спорту, як громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості.

Зокрема передбачається, що відповідні спілки можуть:

 представляти Україну у відповідних міжнародних спортивних організаціях, на Всесвітніх універсіадах та гімназіадах, інших міжнародних спортивних змаганнях;

 організовувати та проводити на території України всеукраїнські та міжнародні спортивні заходи;

 отримувати фінансову підтримку за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів відповідно до Закону.

Під час обговорення члени Комітету підтримали законодавчу ініціативу, зазначивши, що реалізація положень законопроекту сприятиме врегулюванню діяльності Спортивної студентської спілки України та Української федерації учнівського спорту, а також врегулює питання щодо надання з державного бюджету фінансової підтримки цим організаціям, у тому числі і на сплату внесків до Міжнародної федерації студентського спорту та Міжнародної федерації шкільного спорту.

Водночас, члени Комітету зазначили, що проект потребує редакційного доопрацювання, приведення термінології до тієї, що відповідає законам «Про освіту» та «Про загальну середню освіту», норми яких містять термінологію «заклади загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», а не «загальноосвітні та професійно-технічні навчальні заклади».

Крім того, на їхню думку, положення законопроекту потребують узгодження із Бюджетним кодексом України, зокрема в частині надання відокремленим підрозділам Спілки та Федерації фінансової та організаційної допомоги з відповідних місцевих бюджетів.

Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України висловлює низку зауважень до законопроекту та пропонує за результатами розгляду у першому читанні законопроект відхилити.

Міністерство фінансів також висловило низку зауважень та пропозицій до проекту закону, зокрема:

1) реалізація положень законопроекту, у разі його прийняття, може потребувати додаткових видатків державного та місцевих бюджетів, однак всупереч вимогам частини 1 статті 27 Бюджетного кодексу України та статті 91 Регламенту Верховної Ради України суб’єктами законодавчої ініціативи не надано фінансово-економічного обґрунтування до законопроекту;

2) положення законопроекту не узгоджуються із вимогами статей 87 та 89-90 Бюджетного кодексу України, якими не передбачено спрямування коштів державного та місцевих бюджетів на фінансову підтримку Спілки та Федерації та їх відокремлених підрозділів;

3) положення проекту Закону не відповідають Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

З огляду на зазначене та за наслідками розгляду проекту Закону Комітет рекомендував Верховній Раді прийняти його у першому читанні за основу.

Повернутись до публікацій

Версія для друку

Ще за розділом

“Новини”

18 квітня 2024 10:12
17 квітня 2024 19:05
17 квітня 2024 18:51
17 квітня 2024 17:23
17 квітня 2024 11:54
16 квітня 2024 20:18
16 квітня 2024 18:50
16 квітня 2024 17:31
16 квітня 2024 16:15
16 квітня 2024 14:00